יום שבת, 28 בנובמבר 2015

הכרויות לדתיים – איך עושים את זה נכון


עולם האינטרנט מזמין כל אחד ואחת למצוא את מה שחשוב להם בחיים וגם למצוא את החצי השני שלהם. אם אתם נמנים עם קהל היעד הדתי ועוד לא מצאתם את החצי השני שלכם, יכול להיות שהוא נמצא באתרי הכרויות לדתיים ועכשיו השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם איך עושים את זה נכון, איך בוחרים את האתר שמתאים לכם ומתחילים למצוא את החצי השני.

שלב ראשון – בחירה של האתר המתאים לכם ביותר
השלב הראשון הוא בחירת אתר הכרויות לדתיים שמתאים לכם. האתר צריך להתאים לרמה שחשוב לכם לשמור על המצוות, לא להיות חשוף מדי מבחינת התוכן שלו ולהיות מיועד עבור דתיים ודתיות שרוצים ליצור קשר רציני ומשמעותי.




שלב שני – הכנה עצמית שלכם
ההכנה האישית שלכם חשובה מאד. אתם צריכים למלא את הפרופיל שלכם על הצד הטוב ביותר, לכתוב כמה מילים מחמיאות על עצמכם ולבחור תמונה עדכנית ואיכותית שלכם. גם באתרי הכרויות לדתיים חשוב מאד לשים לב להצגה העצמית ואם אתם לא יודעים מה לכתוב על עצמכם אתם יכולים פשוט להתייעץ עם האנשים שקרובים לכם.

שלב שלישי – יצירת קשר עם אחרים
אתר הכרויות לדתיים יכול להיות פלטפורמה נפלאה עבורכם אם רק תנצלו אותה, אך הוא לא יכול לעשות במקומכם את כל העבודה. אתם צריכים להסתכל על האתר מדי יום, לבחון את הפרופילים השונים שנמצאים באתר, ליצור קשר וחשוב לא פחות, לענות למי שיצר אתכם קשר. אם אתם מרגישים כי מי שיצר אתכם קשר לא מתאים לכם אתם יכולים לבחור לא להגיב, אך זאת לאחר שקיבלתם החלטה ולא לוותר על הכרות רק כי אתם לא נכנסים אל האתר.