יום רביעי, 11 בנובמבר 2015

אי התאמה אישיותית



נקבעה לך אי התאמה אישיותית? יש מה לעשות
אם נקבעה לך אי התאמה אישיותית אתה צריך לדעת שיש לך זכות לגשת אל ועדת ערר ולהפוך את ההחלטה על פיה. אבל רגע לפני שאתה פועל בנידון כדאי מאד שתבין במה מדובר, מה ההשלכות של ההחלטה שהוחלטה וכיצד תוכל להפוך את ההחלטה. לפני שתתחיל לרחם על עצמך אתה צריך לדעת שלאחר שקיבלת את ההחלטה הראשונית יש לך שלושים יום להגיש ערעור לוועדת ערר ולכן עליך לפעול במהירות.

פניה אל ועדת ערר – חשוב לדעת
ישנה סיבה לכך שזומנת אל המרב"ד (המכון הרפואי לבטיחות בדרכים) לבחון אם אתה כשיר לנהיגה או לא. אם נמצא כי יש לך אי התאמה אישיותית ישנה סיבה מקדימה לכך ועם זאת לא מדובר בגזירה משמיים ויכול להיות שהקביעה שנקבעה אינה צודקת עבורך. אם תחליט להגיש ערעור אתה תעמוד מול ועדת מומחים שמכירים את המקרה שלך ואת הסיבות לכך שנשלל ממך החופש לנהוג ולכן אתה תצטרך להגן על עצמך בדרך הטובה ביותר. בכל מקרה לא מומלץ להגיע לבד ללא כל הכנה מוקדמת אל הועדה.

בעל מקצוע שיוכל לעזור לך
ראשית, אם נקבעה לך אי התאמה אישיותית תוכל (אתה או רופא מטעמך) לבקש לקבל את תמצית ההחלטה. לאחר קבלת ההחלטה תוכל לפנות אל עורך דין המומחה בתחום, לשאול אותו כיצד הוא רואה את המקרה ובהתאם לבקש עזרה מקצועית.

ההשפעה של ההחלטה ולמה חשוב לשנות אותה
ההשפעה של קביעת אי התאמה אישיותית יכולה להשפיע על החופש שלך בחיים, יכולה להגביל אותך מבחינת תנועה, למנוע ממך לצאת מהבית בימי שבת והיא יכולה להשפיע עלייך גם מבחינה כלכלית ותעסוקתית ולכן אתה לא צריך לקבל את ההחלטה אם אינך מסכים איתה.