יום שני, 30 בנובמבר 2015

מענה טלפוני



בשנים האחרונות אפשר לראות כי יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים לקחת שירות של מענה טלפוני במיקור חוץ. השירות של המענה מביא יתרונות רבים ועדיין ישנם עסקים שחושבים שעדיף להם לתת את המענה בתוך העסק עצמו. כדי לענות על השאלה מה עדיף כדאי להכיר את היתרונות ואת החסרונות של כל אפשרות.

היתרונות של המענה הטלפוני המקצועי
ישנם יתרונות רבים של מענה טלפוני מקצועי שניתן על ידי חברה חיצונית. החברה החיצונית מומחית בהכשרה של נציגי שירות ולכן היא בוחרת אותם בקפידה ומעבירה את הנציגים הכשרה יסודית שמתאימה לעסק וללקוחות שלו. כמו כן החברה אחראית לספק את השירות כל זמן שייקבע מול העסק, מה שאומר שגם אם יש נציג חולה או שנמצא בחופשה החברה אחראית לכך שעובד אחר יבצע את העבודה וייתן מענה מושלם ללקוחות. יתרון נוסף של מענה במיקור חוץ הוא שהוא יכול לתת כל שירות שהעסק יבחר ואפילו בשפות שאינן עברית, אם יש צורך בכך.

היתרונות של מענה בתוך העסק
כל עסק שרוצה שליטה מלאה על מענה טלפוני יחליט לשמור את המענה אצלו בתוך העסק. יש לכך יתרונות מבחינת היכולת לשלוט על השיחות והפיקוח ולכן זה מתאים לעסקים שמבינים בתחום השירות הטלפוני ולא חוששים להכשיר נציגים מקצועיים לביצוע העבודה. כמו כן עסקים שעובדים במשך שעות רבות ימצאו כי מדובר במענה המתאים להם.

מה עדיף לעסק שלכם
רק אתם יכולים לענות בצורה חד משמעית מה עדיף לכם ואיזה שירות אתם רוצים להחזיק אצלכם. עם זאת, אפשר לראות כי בשנים האחרונות יותר עסקים מצטרפים אל השירותים של מענה טלפוני שניתן דרך שירות של מיקור חוץ.