יום שבת, 24 באוגוסט 2013

מכירת משאיות



מכירת משאיות שונה ממכירה של רכב פרטי
לכאורה, נראה כי אין הבדלים רבים בין מכירת משאיות לבין מכירה של רכב פרטי כל שהוא כזה או אחר. בשני המקרים אתם זקוקים לרכב ממנוע אשר היה מוצלח , איכותי, בטיחותי, ולא יצריך מכם טיפולים רבים או פניה חוזרת למוסכים בשל תקלות שונות. בפועל, חשוב מאד לדעת כי מכירת משאיות היא עניין שונה לחלוטין לכל הדעות. גם אם רכשתם בעבר כבר עשר מכוניות פרטיות - כל עוד לא רכשתם משאית אחת, לא באמת נכנסתם לתחום הכל כך מיוחד הזה. אז מה חשוב לדעת?

לשים לב לצורך במשאית
קודם כל, אם אתם רוצים לפנות לגורם אשר מציע מכירת משאיות דרך קבע, סימן שיש לכם צורך במשאית. לרוב, הצורך הנ"ל הוא מסחרי - עליכם לשנע באופן קבוע  מוצרים מסוימים. יש לשים לב שדגמי המשאית משתנים, בהתאם לחומר שעליכם להוביל. המשאית אשר תוביל למשל חומרים כימיים מסוכנים, היא לא אותה המשאית אשר תוביל בעלי חיים, והיא תהיה שונה ממשאית אשר תעסוק בעיקר בהובלות של ריהוט לדירות.


היכן המשאית עתידה לנסוע?
ברוב המקרים, אתם תרצו לפנות לגורם בתחום של מכירת משאיות, כדי לרכוש משאית אשר תוכל לנסוע לאורך מרחקים גדולים יחסית במדינה. עם זאת, יש חברות עם פריסה אזורית בלבד, אשר עושות שימוש במשאיות רק באזור ספציפי - הודבר צריך להילקח בחשבון. לעומת זאת, משאיות שצריכות להתמודד עם אזורים כמו העליות והירידות של ים המלח או רמת הגולן - צריכות להיות עם מנגנון היגוי מתאים.

צרכים מיוחדים לארגז המשאית
שימו לב כי לעתים, אתם תרצו לרכוש משאית ממוסך או סוכנות של מכירת משאיות שכבר שייכת לקטגוריה אחרת לגמרי ונפרדת מהמשאיות הרגילות. מדבור בעיקר על משאיות קירור - משאיות אשר יש להן ארגז מיוחד השומר על טמפרטורה נמוכה. משאיות אלו משמשות בעיקר להובלה של מזון, ובפרט להובלה של בשר שצריך להיות בטמפרטורה נמוכה במיוחד. יש לבחון האם הסוכנות מציעה לכם משאיות קירור עם טמפרטורה מתאימה לצרכיכם, וכן לבקש מפרט טכני.