יום ראשון, 28 באוגוסט 2011

מיסטיקנים און ליין


מיסטיקנים און ליין

היום עושים הכל מהטלפון

שירות מיסטיקנים און ליין הוא השירות המושלם עבור חובבי מיסטיקה שנמאס להם לנסוע באוטובוס או רכבת עד לביתו המרוחק של מיסטיקן פלוני. במקום לקבוע פגישה 3 שבועות מראש, במקום לשלם הלוך וחזור על הדלק, במקום לחפש חניה, במקום למצוא בייביסטר לילדים ליום הייעוץ ובמקום כל הכאב ראש הזה – פשוט מרימים טלפון אל המיסטיקן שלכם באמצעות שירות מיסטיקנים און ליין - השירות החכם.
 

ניתן להתקשר מכל טלפון

כיום ניתן להשתמש בשירות מכל מכשיר טלפון: בזק, הוט, 012, פלאפון, אורנג', סלקום, 077 ובעצם כל מספר טלפון קווי. הטכנלוגיה הפכה את החיים שלנו להרבה יותר פשוטים. כיום ניתן לשבת בסלון הבית, רגל על רגל, לחייג את המספר של "מיסטיקנים און ליין" ולבחור את השלוחה של המיסטיקן המועדף עליכם: מתקשר, מתקשרת, אסטרולוגים, נומרולוגים, פותחים בקלפים, הילרים ועוד...

אין התחייבות
אין התחייבות לגובה תשלום. חיוב השיחה בשירות מיסטיקנים און ליין מתבצע לפי כמות הדקות שדיברתם, כשאין זמן מינימום לשיחה. לצורך העניין, ניתן גם לבצע שיחת ייעוץ עניינית באורך 5 דקות. מה שחשוב להבין הוא שרק אתם קובעים את אורך הייעוץ! בפגישת ייעוץ רגילה, אתם מחויבים לשלם על שעת ייעוץ שלמה (400-500 ₪ אצל מיסטיקן טוב). פה ניתן להתקשר ולשאול גם שאלה ממוקדת, וכך לחסוך הרבה כסף.



אין צורך בכרטיס אשראי

פעם שירותי מיסטיקה באינטרנט היו מסובכים. כיום הכל פשוט וקל. לא צריך כרטיס אשראי כדי להשתמש בשירות מיסטיקנים און ליין, שכן החיוב עבור השיחה מתבצע באופן אוטומאטי דרך חשבון הטלפון שממנו התקשרתם. קשה להאמין את גודל המהפיכה: המיסטיקנים הכי טובים של ישראל זמינים עבורכם 24 שעות ביממה, במרחק של חיוג פשוט.

מיסטיקנים און ליין – מומחים במגוון תחומים

שירות מיסטיקנים און ליין מגיש לציבור מגוון רחב של מיסטיקנים מומחים. מיסטיקנים ותיקים מכל תחומי המיסטיקה הנפוצים: מומחי קבלה וברכות, כותבי קמעות, מגדת עתידות, אסטרולוגים, נומרולוגיה קבלית, בדיקת שמות, שינוי שמות, בחירת שם לתינוק,  פתיחת קלפי טארוט, קבלת החלטות בעזרת הקלפים, חיזוי עתידות, ריפוי כאבים מרחוק וכמובן תקשור רוחני. פשוט מומלץ.