יום רביעי, 24 באוגוסט 2011

כוכב נולד 10


כוכב נולד

אחרי תשע עונות של כוכב נולד הגיע הזמן שגם אתה תלך להיבחן לתוכנית. כשתוכנית התחילה לפני עשור היית עוד ילד ולכן לא יכולת להתמודד בתוכנית (הגיל המינימאלי להשתתפות בתוכנית הוא 16). למזלך התוכנית המשיכה והגיע לעשור והיום כשאתה כבר גדול הגיע הזמן שגם אתה תירשם, האודישנים של כוכב נולד 10 מתחילים בקרוב אז כדאי שתזדרז להירשם.



מה צריך לעשות כדי להירשם אל כוכב נולד 10?

מכיוון שלתוכנית תשע עונות מוצלחות מאחוריה ההפקה כבר מומחית בכל הנוגע לגיוס המועמדים. קל מאד למצוא באינטרנט את ההרשמה לתוכנית, תתבקש למלא מספר פרטים אישיים ופרטים נוספים ולאחר מכן להמתין לטלפון או מכתב מההפקה המודיע לך על תאריך האודישנים עבור כוכב נולד 10 והמיקום. לאחר שנרשמת התחל להתאמן לאודישנים.

כיצד להתאמן לאודישנים של כוכב נולד 10?

מכיוון שמדובר בעונה העשירית של התוכנית כבר כמעט ולא קיים שיר שהשופטים עוד לא שמעו. חפשו שיר מקורי, שיר שלא נשמע הרבה ברדיו ובאודישנים של כוכב נולד 10, עם זאת השיר צריך להיות קליל וקליט על מנת שיהיה לכם קל לשיר אותו ולשופטים יהיה קל לשמוע אותו. אל תבחרו שיר לא מוכר כלל, בדרך כלל אנשים צריכים לשמוע שיר כמה פעמים עד שהם מתחברים אליו ואוהבים אותו.

לאחר שבחרתם את השיר התאמנו עליו, שירו אותו ובקשו מהסובבים אתכם להעיר לכם לגבי השירה שלכם, גם אם הם לא ממש מבינים בשירה ובמוזיקה. בחרו שיר נוסף למקרה בו תתבקשו לשיר שיר נוסף או למקרה שלא תמצאו לנכון לשיר את השיר שבחרתם מסיבות כלשהן (המתמודד שלפניכם במקרה ישיר אותו, אחד השופטים החדשים שיפתיעו אתכם יהיה במקרה הזמר ששר אותו ועוד סיבות שונות ומשונות).

כוכב נולד 10 – עשור לתוכנית

מכיוון שהעונה הקרבה של כוכב נולד הולכת להיות העונה העשירית, ההפקה תחפש מתמודדים מיוחדים שיתאימו לעונה חגיגית זו. לפני האודישן ובמהלכו ספרו על עצמכם, נסו לרגש את השופטים עוד לפני שהם שמעו אתכם שרים, בכוכב נולד אוהבים סיפורים מרגשים ומעבר לבחינת יכולות השירה שלכם אתם נבחנים גם על היכולת שלכם לרגש את הקהל בבית ולחדש.

האמינו בעצמכם, אם תאמינו בעצמכם וביכולות השירה שלכם תוכלו להגיע רחוק ולהתקבל אל כוכב נולד 10. אם יש עונה שהקהל בבית הולך לזכור היא כוכב נולד 10, השקיעו את מירב המאמצים כדי להתקבל לנבחרת כוכב נולד 10.