יום רביעי, 10 באוגוסט 2011

כוכב נולד לילדים


כוכב נולד לילדים


התוכנית כוכב נולד לילדים היא שידרוג נפלא לתוכנית כוכב נולד. אז נכון, התוכנית כוכב נולד זוכה לנתוני רייטינג מדהימים במשך שנים וסוחפת אחריה עשרות אלפי מעריצים. יחד עם זאת גם בהפקה הבינו שדרוש ריענון משמעותי בפורמט התוכנית, זה כבר קצת צפוי ומשעמם.



ריאליטי לילדים

כמו שוודאי הבנתם, התוכנית כוכב נולד לילדים נועדה למצוא את כוכב הזמר הצעיר של ישראל. ההפקה מסרה כי ההרשמה תוגבל לגילאי 8-14, כלומר מדובר ללא ספק בילדים קטנים. יש משהו גאוני בחיבור בין מוסיקה לבין ילדים, שכן מוסיקה נועדה במקור לרגש אותנו ולקחת אותנו למקומות מופלאים. ילדים הם הדבר התמים היחידי שנשאר בעולם שלנו, רק בזכותם אנו זוכים ברגעי אושר טהורים. נקווה שהפקת התוכנית תדע להיות רגישה מספיק לצרכי הילדים ולא תלחיץ אותם יותר מדי במהלך התוכנית.

ריאליטי לילדים בעוד תחומים

אגב, כוכב נולד לילדים לא תהיה התוכנית היחידה שתעבור  לפורמט הילדים. גם אל תפיל את המיליון עוברת לפורמט ילדים וגם התוכנית מאסטר שף עם "מאסטר שף לילדים". כנראה שבערוץ 2 החליטו ללכת בגדול על הכיוון הזה: ריאליטי לילדים. התוכנית כוכב נולד לילדים צפויה להצליח בגדול, וזאת לאור ניסיון מוצלח של תוכניות דומות בבריטניה וארה"ב. מה עוד שכל שנה ילדים צעירים מנועים מלהשתתף בתוכנית כוכב נולד בשל מגבלות הגיל.

כוכב נולד לילדים – הכל התחיל בעצומה

לא הרבה יודעים, אבל התוכנית כוכב נולד לילדים נולדה מתוך צורך ציבורי ומחאה ציבורית. אלפי משפחות חתמו על עצומה המבקשת תוכנית מסוג זה. שירה היא תחום שדורש השקעה והתפתחות מגיל צעיר ולכן משפחות רבות רצו לתת לילדים שלהן הזדמנות לקבל הדרכה מקצועית כבר בגיל צעיר. בעונה הראשונה של כוכב נולד לילדים, צפויים להירשם אלפים רבים של ילדים וילדות מוכשרים. אין אפליה בין בנים לבנות, שכן כל אחד יכול לרגש בדרכו שלו.

שופטי התוכנית כוכב נולד לילדים

אם קרן פלס לא מספיקה לכם, אז תקבלו בהמשך עוד  כמה שמות מפוצצים. קרן פלס היא בדיוק מסוג הזמרות שעבדו קשה לאורך הקיירה שלהן וידעו להכניס בילדים מוסר עבודה וחינוך למצליחנות. תחום המוסיקה בישראל הוא לא קל וצריך לעזור לילדים לפתח כלים להתמודד עם הלחצים והאתגרים בדרך.