יום שלישי, 9 באוגוסט 2011

טיול לספרד


טיול לספרד

ספרד היא אחד מייעדי התיירות הפופולאריים ביותר. טיול לספרד טומן בחובו אתרים ארכיאולוגיים מרתקים, שפע תרבויות, נופים משובבי עין וחופים מרהיבים. טיול לספרד אוצר בתוכו הרבה מראות וטעמים חדשים שלא הכרתם ולא טעמתם מעולם. טיול לספרד מומלץ לתכנן מראש. ספרד מגוונת ביותר ומלאת אתרים ואין שום אפשרות לראות הכול בפרק זמן קצר. לכן רצוי להתמקד מראש על מספר יעדים מסוים אותם תרצו לפקוד. ואם יישאר לכם זמן נוסף תוכלו להמשיך לטייל, כל האפשרויות פתוחות.


טיול לספרד – אתרים מומלצים

מדריד- עיר הבירה של ספרד. מומלץ מאד לבקר בעיר זאת במהלך טיול לספרד. עיר זו מודרנית יותר משאר הערים בספרד,מלאה בתי אופנה, מוזיאונים מסעדות וחיי לילה שוקקים. יעד תיירותי מבוקש במדריד הוא: כיכר פוארטה דה סול - הכיכר המרכזית של העיר מדריד ומגדל השעון המפורסם של ספרד נמצא בה.

ברצלונה – עיר זו ממוקמת בצפון מזרח ספרד והיא אחת הערים היפות בספרד. בברצלונה ניתן ליהנות מאוכל מדהים ומגוון ומאווירה של עיר בין ים להר. חובבי התרבות וההיסטוריה ייהנו משפע המוזיאונים המגוון שהעיר מציעה. בברצלונה נמצא גם אחד הנמלים המפורסמים ביותר בעולם. נמל זה הוא בעל עיצוב מודרני ואווירה מסקרנת. כמו כן, בברצלונה יש בחופי ים תכולים וצלולים ופארקים לאומיים יפים.

פירנאים – מקום זה מהווה מוקד משיכה לאוהבי האתגרים. מדובר על רכס הרים המשתרע לאורך של  450 קילומטרים. במסגרת טיול לספרד ניתן ליהנות באזור זה מטיולי רפטינג מאתגרים, טיולים רגליים בהרים והצצה לכפרים השקטים הנמצאים בהרים נדירים אלו.

טיול לספרד  - חוויה נעימה ומוצלחת

טיול לספרד הינו חוויה מיוחדת במינה. מי שמגיע לספרד יודע שמדינה זו מכילה אפשרויות רבות ומסקרנות. תרבותם של הספרדים שונה מאוד משאר תרבויות העולם. היא מאוד מגוונת ותוססת מארחי ספרד הם אנשים שקטים ונינוחים.

אחד המנהגים הבולטים ביותר בתרבות העבודה של ספרד היא ה"סייסטה" הספרדית – לתפוס מנוחה באמצע יום עבודה למשך שעתיים, שלוש על מנת לצבור כוחות להמשך היום. בזמן זה בתי העסק סגורים והעיר שוקטת.