יום שבת, 9 בפברואר 2013

קייטרינג לחברות



החברות המובילות בישראל מגלות את הקייטרינג
אחת מן הדברים שמעסיקים לא מעט בעלי חברות בארץ ובעולם הוא כמובן נושא ההזנה של העובדים במהלך יום העבודה שלהם בחברה. לצורך כך, ניתן השירות של קייטרינג לחברות, אשר מציע לרוב ארוחת צהריים מגוונת ועשירה מדי יום ביומו עבור קהל העובדים של החברה. אין זה סוד, כי קייטרינג לחברות הוא הפיתרון היחיד עבור כל גוף עסקי או ציבורי המעוניין להציע לעובדים שירותי מזון ברמה גבוהה.
האמת היא, כי ישנם שימושים רבים עבור קייטרינג לחברות ולכל אחד מהם יתרונות אחרים. האפשרות הראשונה היא להזמין קייטרינג לישיבות הנהלה וצוות. בצורה כזו ניתן להבטיח אווירה נעימה בישיבה, להמשיך אותה לאורך זמן רב ולשלב אותה עם הפסקות יזומות. אפשרות נוספת של הזמנת קייטרינג לחברות היא לערוך באמצעותו אירועים. בין אם מדובר על חגיגות וציון תאריכים מסוימים או על הרמת כוסית לקראת החג, קייטרינג הוא הדרך היעילה ביותר לארח מספר גדול של אנשים.

הדרישות מקייטרינג לחברות
לכל חברה אשר מזמינה קייטרינג יש דרישות אחרות. ישנן חברות הייטק המעדיפות קייטרינג חלבי, לעומת אחרות אשר מבקשות קייטרינג בשרי כחלק מאירוע גדול. קייטרינג לחברות חייב להתבצע ברמה גבוהה משום שהוא מייצג את המותג. כאשר מגישים קייטרינג לחברות עבור אורחים או משקיעים מחו"ל, טעם המנות ואיכות התפריט יהיו חלק בלתי נפרד מהרושם. 



משתלם גם מבחינה כלכלית
קייטרינג לחברות מתגלה כפיתרון יעיל גם מהבחינה הכלכלית. לרוב החברות אין מטבח אשר מייצר עבורן מנות, ולכן האפשרות להזמין קייטרינג חוסכת רכישה עצמאית של מנות חסרות ייחוד קולינארי. לעומת זאת, בעת הזמנת קייטרינג אפשר להבטיח תפריט אחיד. התפריט יכול להיות חלבי, בשרי או על טהרת הקינוחים. רק החברה מחליטה איך ייראה האירוע שלה, וקובעת בהתאם גם את אופי הקייטרינג.

כל היתרונות במגש אחד
לסיכום, חברות אשר מזמינות שירותי קייטרינג נהנות משלל יתרונות. כדאי למצוא את נותני השירות המתמחים באספקה של קייטרינג, לברר לגבי התפריטים ולתאם מראש הזמנה עבור אורחים מיוחדים, עובדים או כל מטרה אחרת של החברה.