יום ראשון, 29 בינואר 2012

קטלוניה

קטלוניה הינה קהילה אוטונומית הממוקמת בצפון מזרח ספרד, תושבי קטלוניה מדברים בשפה המקומית קטלן ובירתה של קטלן היא..מי אם לא העיר ברצלונה שכולנו מכירים. הקטלונים המקומיים מקפידים לבדל את עצמם מהספרדים, מעבר לשפה המדוברת יש להם גם המנון משלהם ואפילו נבחרת כדורגל שמשחקת במסגרות לא רשמיות ומורכבת רובה ככולה משחקני ברצלונה.

מה יש לקטלוניה להציע לתייר שממגיע אליה? ה-מ-ו-ן! ישנם שלושה מוקדים אסטרטגיים שמומלץ בחום לא להחמיץ: ביקור בעיר ברצלונה, ביקור בקוסטה בראווה וביקור בפירנאים הקטאלונים. כל אתר כזה הינו ביקור עצמו בעל אופי שונה ומיוחד.

קטלוניה – ביקור בפירנאים

הרי הפירנאים מאפשרים לכם לחוות וליהנות את הנוף העוצמתי ועוצר הנשימה של הפירנאים. שרשרת הרים זו חושפת אתכם לנפלאות הטבע ומאפשרת לכם לעשות שם טיולים יומיים, טרקים יותר מסובכים וכמובן, לחובבי האקסטרים ביניכם, גם שלל חוויות כמו סנפלינג,טיול ג'יפים ועוד. הפירנאים משופעים בכפרים עתיקים ששמרו על אורח חייהם העתיק ומאפשרים לכם הצצה אל עולם שכבר כמעט ואינו קיים יותר.

את הביקור בפירנאים מומלץ לתכנן מראש, כל אחד לפי העדפותיו ורצונותיו, יש כאלו שמגיעים מהארץ במיוחד לטיול בפירנאים ולשם כך מצטיידים בכל הדרוש ויש כאלה שמעדיפים לשבור את שגרת הטיול בברצלונה בסיור יומי.

קטלוניה


קטלוניה – קוסטה בראווה

קוסטה בראווה נחשב לאחד החופים היפים וחלק בלתי נפרד מכל טיול לספרד. המקום מציע לכם מגוון רחב של בתי קפה וברים על הטיילת, כאשר מולכם ניתן לראות מפרצונים וים יוצרי נשימה. ממש כמו ביקור בפירנאים, גם ביקור בקוסטה בראווה יכול להוות אתנחתה מטיול בברצלונה.

קוסטה בראווה מאפשרת לכם לנוח. כל מה שתצטרכו זה רק בגד ים, קרם שיזוף והרבה מצב רוח טוב. אלפי התיירים שפוקדים את קוסטה בראווה מחיים את המקום ונותנים לכם תחושה שאתם באמת בחופשה, יכולים לשב רגע על רגל עם כוס מרגריטה ולהירגע.

קטלוניה – ברצלונה

אז אחרי כל ההקדמות קבלו את ברצלונה. אחת הערים היפות והמפורסמות בעולם, בירת קטלוניה. ברצלונה מציעה לתיירים מגוון רחב של אטרקציות: 'פארק גואל', 'לה קאזה מילה', 'לה סגרדה פמילה', שלוש מיצירותיו של האמן הקטאלוני האגדי גאודי, ביקור ב'מון ז'ואיק' – הר היהודים שם שוחקו המשחקים האולימפיים ב- 1992, ביקור בשוק המקומי, בשדרה הראשית "לה רמבלה", חווית כדורגל בקמפ-נואו בכיכובם של מסי, אינייסטה וצ'אבי, ארוחות טאפסים וסנגריה, ריקודי פלמנקו סוערים ועוד עשרות אטרקציות מרתקות, מרגשות ומפתיעות כיאה לאחת הערים הנחשקות המתוירות ביותר בעולם.