יום שישי, 6 בינואר 2012

קידום אתרים אורגני


קידום אתרים אורגני

כיום יש שני סוגים של קידום אתרים: קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן. ההבדל ביניהם הוא שקידום אתרים ממומן, אתם למעשה משלמים לגוגל סכום חודשי בכדי שהוא יפרסם אתכם במנוע החיפוש שלו במודעות הממומנות. החיסרון של קידום כזה טמון בעובדה שברגע שנגמר לכם התקציב החודשי המודעה שלכם יורדת.

קידום אתרים אורגני לעומת זאת מתבסס על תהליך ארוך שמטרתו הסופית להביא אתכם למקומות הראשונים במילת החיפוש המבוקשת. זה יכול להיות אינסטלטור בת"א, חשמלאי בירושלים, טכנאי מחשבים חיפה וכו'.

בכדי להביא אתכם למקומות הגבוהים במנוע החיפוש על מקדם האתרים לעבוד קשה, המטרה שלו (או שלכם) היא להגיע למקומות גבוהים ולקבל חשיפה כמו שבחיים לא חלמתם שתקבלו.  לא רק זה, בניגוד לקידום הממומן, אם הגעתם באמצעות הקידום האורגני למקומות הראשונים בגוגל, אף אחד לא יוריד אתכם משם כל כך מהר. כאת האם תוכלו לדמיין את הפוטנציאל הבלתי נגמר של הצלחה כזאת?

קידום אתרים אורגני

כל חברת קידום אתרים, מתמחית כיום בין השאר בקידום אתרים אורגני. קידום אורגני הינו הבסיס להרבה פעולות שיווקיות אחרות, כולל פרסום בגוגל. האתגר הוא למצוא חברת קידום טובה, עם יכולות מקצועיות גבוהות ושירות לקוחות ברמה גבוהה.

קידום האתר נעשה באמצעים שונים כמו: כתיבת תכנים, המותאמים למנוע החיפוש של גוגל. מדובר על תכנים שעוזרים לקדם את האתר. ככל שהערך של המאמרים חיוני יותר ותורם להעשרת הידע של הגולש כך גוגל "אוהב" יותר את האתר ומדרג אותו גבוה יותר.

מעבר לכתיבת תכנים ישנם החלפת קישורים עם אתרים אחרים, ככל שהערך של האתר שלכם גבוה יותר כך תוכלו לזכות בקישור שווה יותר אצל אתר גדול יותר, מה שיכול להביא לכם גולשים רבים. קידום אתרים אורגני הוא תחום מאוד אנליטי, כל מקדם עובד עם תוכנת הסטטיסטיקה של גוגל "גוגל אנליטיק", שמוציאה לו פרטים סטטיסטיים בעזרתם הוא יודע איך ניתן לקדם את האתר שלך בצורה יעילה יותר.

קידם אתרים אורגני – ממש לא זבנג וגמרנו

קידום אתרים איכותי לוקח זמן. לוקח לגוגל זמן לקרוא את כל התכנים החדשים שתעלו ואת הקישורים האיכותיים שתשיגו. אם בחרתם חברה רצינית ואיכותית לקידום אתרים תוכלו לראות תוצאות אחרי מספר חודשים.

האינדיקציה הטובה ביותר להצלחת הקידום תגיע כאשר תתחילו לקבל טלפונים מלקוחות פוטנציאלים שיגידו לכם שהם הגיעו אליכם מגוגל. בהצלחה!