יום שישי, 6 בינואר 2012

חברת קידום אתרים


חברת קידום אתרים טובה - איך מוצאים?

יש לכם אתר מושקע ויפה, אחרי ההתלהבות מההשקה שלו הגיע הזמן לעבור לדבר האמיתי, הדבר שיביא לכם את הלקוחות החדשים - אנחנו מדברים כמובן על קידום אתרים. ללא קידום אתרים מקצועי ומדויק, האתר שלכם יהיה דוגמה חיה לאתר (מדהים ביופיו אולי) שאינו מביא תועלת.

המטרה הראשית של אתר האינטרנט שלכם הוא להיות כרטיס הביקור שלכם ברשת, באתר יוכלו להתרשם מתיק העבודות, יוכלו לקרוא עליכם, להתרשם ובסופו של דבר ליצור קשר ולקנות מוצרים. אין כיום עסק שמכבד את עצמו ללא אתר באינטרנט. אלא מה, יש רק בעיה אחת, אתר, ויהיה זה האתר המרשים ביותר, ללא קידום טוב פשוט לא שווה דבר.

לשם כך יש מאות רבות של חברות לקידום אתרים שיתחרו על הזכות לקדם את האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל. איך ניתן לברור את המוץ מהתבן ובמילים אחרות – איך ניתן לבחור חברה רצינית לקידום אתרים שתשדרג אתכם ותביא תמורה בעד האגרה?

בחירת חברת קידום אתרים

הדבר הראשון שעליכם לעשות זה להיכנס לאינטרנט ולחפש חברת קידום אתרים. אם יש לכם חבר שמכיר חברה טובה לקידום עם הצלחה מוכחת ויכול להמליץ עליה זה כמובן נהדר, אבל בהנחה שאין בנמצא מישהו כזה תצטרכו לסמוך על האינטואיציות שלכם. בשביל זה אנחנו כאן, לעזור לכם להתמקד במה שחשוב.

אז מה באמת חשוב בבחירת חברה לקידום אתרים? מקצועיות. קידום אתרים יותר דומה למתמטיקה מאשר לספרות, במובן הזה שמדובר על ניתוח משתנים, חיפושים אין סופיים של מילות מפתח, אופטימיזציה והרבה הרבה השקעה. כאשר אתם בודקים באינטרנט חברה לקידום אתרים, תסתכלו על האתר שלה, האם האתר שלה משדר רצינות? מי הלקוחות של החברה לקידום?כמה שנים הם עובדים? אלו הן שאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם לפני הפגישה.

לאחר מכן תחשבו מה אתם רוצים קידום ממומן? קידום אורגני? אולי קידום משולב? מה יותר יעיל לעסק שלכם? לאחר שסיננתם מבין עשרות החברות 2-3 חברות שנראות לכם הכי רציניות מומלץ לקבוע איתן פגישה במסגרתה תעלו את כל השאלות.

תהליך הבחירה

תהליך הבחירה איננו אמור להיות מייגע. לאחר ששאלתם את כל השאלות, כולל האם מדובר בריטיינר חודשי, כמה הוא, האם יש דידי בדנים במקרה של הצלחה מעל המשוער (קרי כניסה למקומות הראשונים בדף הראשון וכו') תצטרכו לקבל את ההחלטה. ברוב המקרים על מנת להגיע לקידום אופטימאלי תצטרכו להשקיע לא מעט כסף ולכן חשוב שהבחירה תהיה מושכלת ותגיע לאחר שבחנתם את הדברים לאורכם ולרוחבם.