יום שבת, 10 בדצמבר 2011

טיולים מאורגנים לחו"ל


טיולים מאורגנים לחו"ל

טיולים מאורגנים לחו"ל הם טיולים שבהם משקיעים מארגני הטיול שעות רבות בתכנון הטיול, בבחירת האתרים, בבחירת המדריכים המקצועיים ועושים הכול כדי שהמטיילים יהיו שבעי רצון, ייהנו מהטיול ויחזרו לטייל פעם נוספת עם החברה. קיימים סוגים שונים של טיולים מאורגנים לחו"ל המיועדים לקבוצות שונות ולקהלים שונים. במאמר זה בחרנו להתמקד בבחירת טיולים מאורגנים לחו"ל לאנשים שומרי מסורת ולפנויים ופנויות.

טיולים מאורגנים לחו"ל - טיולים לשומרי מסורת

טיולים מאורגנים לחו"ל המיועדים לשומרי מסורת מאופיינים בשמירה על אווירה דתית . המוזיקה המושמעת באוטובוס, הבדיחות שמספר המדריך ועוד, יותאמו  לקהל וייצרו אווירה מאופקת ושמרנית יותר.

בטיול מאורגן מעל לשבוע ימים, יקדישו המארגנים תשומת לב מרבית לארגון השבת. בתי המלון שייבחרו יהיה קרובים לבית כנסת, מארגני הטיול ידאגו לסעודת שבת, למאכלים המסורתיים, ליין לקידוש ואם אפשר גם לחלות.

גם בשבת אפשר לטייל, אך כמובן ברגל. מארגני הטיול יאתרו אתרים טיולים אטרקטיביים הסמוכים לבית המלון. אם הכניסה אל האתרים כרוכה בתשלום, ידאגו המארגנים לשלם לפני כניסת השבת.

אווירת השבת היא חלק בלתי נפרד מהאווירה בטיול. תפילות השבת, סעודת השבת וזמירות השבת ישרו על המטיילים אווירה מיוחדת וקסומה, אווירה של שבת. לעתים יוזמן חזן או זמר פופולארי מהמגזר הדתי אשר ינעים בקולו את התפילות ואת הסעודות. 



 טיולים מאורגנים  לחו"ל - טיולים לפנויים ופנויות

חברות טיולים העוסקות בארגון טיולים מאורגנים לחו"ל המיועדים לפנויים ופנויות מספרים כי הטיולים המאורגנים מניבים פרי בתחום ההיכרויות. בכל חודש, בממוצע, נערכת חתונה אחת של בני זוג אשר הכירו במהלך הטיול.

טיולים לפנויים ופנויות הם כמו "דייט", אנחנו לא יודעים את מי נפגוש ולעתים רבות אפילו נתאכזב. אך מה עדיף? להיפגש בפגישה עיוורת בבית קפה ולהתאכזב או להתאכזב מקהל המשתתפים, אך לפחות ליהנות מטיול מוצלח ומעניין.

בעת הטיול נופלות המסכות. השהות המשותפת במשך זמן רב מפילה את  רוב המחיצות. במסגרת טיולים מאורגנים לחו"ל לפנויים ופנויות תהיה לנו הזדמנות להכיר את האנשים, להתרשם מהאישיות הפנימית ולא רק מהחיצוניות. פעמים רבות גם מי שלא מצא חן בעינינו במבט הראשון, ימצא חן לאחר זמן מה.