יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

תא צילום לאירועים


תא צילום לאירועים

הספקתם כבר להקים את כל האירוע. סגרתם אולם, די ג'יי, צלם, קייטרינג, שלחתם הזמנות, וידאתם הגעה, וכל שנשאר, מלבד להגיע לאירוע עצמו, זה להחליט במה לתבל את האווירה. תא צילום לאירועים הוא בהחלט הפלפל שאתם מחפשים. מדובר במכונת מצלמה, סגורה על ידי וילון, כמו זאת שאנו מכירים לרוב מהקניונים. נכנסים אליה מספר אנשים, או בנאדם אחד, כל אחד לפי רצונו, ומקבלים מזכרת נהדרת מהאירוע שלכם. חוץ מהעובדה שזו מזכרת, עצם הצילום הוא חוויה בפני עצמו. בוחרים רקע, עושים פרצופים ויוצאים מבעד לווילון, בדרך כלל, בקולות צחוק רועמים.


סדר הפעולות

אחרי שנכנסו האורחים לתא הצילום, הם בוחרים ממגוון אביזרים מה הם רוצים לעטות על עצמם. משקפיים ענקיים, פאות, אודם בצבע סגול או כובע רחב שוליים. בוחרים את החיוך הכי טוב שלהם, או את הפרצוף הכי מצחיק שלהם, לוחצים על כפתור, מחכים כ-3 שניות והתמונה מצולמת. יוצאים מהתא, מחכים דקה או שתיים והתמונות יצאו מפיתוח. ניתן לקחת את התמונה הביתה וניתן להניח אלבום תמונות מחוץ לתא עם מקום לכתוב ליד התמונות ולעשות אלבום תמונות משולב עם ברכות- לרגל הנישואין, לרגל בר או בת המצווה של הילדים, לרגל הולדת הבת או הבן. חוץ מתמונות סטילס, יש תאים המאפשרים להקליט ווידאו, ואפשר את הברכה לאחל בתוך התא...

איפה למקם תא צילום לאירועים?

את תא הצילום לאירועים ניתן להזמין לא רק לאירועים גדולים המתרחשים באולמות או בגני אירועים, אלא אפשר להזמין גם למסיבות קטנות יותר כמו מסיבות יומולדת, אם חוגגים גיל עגול, או סתם אם מתחשק, אפשר להזמין למסיבת רווקים או רווקות. מה שלא יהיה, תא הצילום יוסיף לאווירה ויהיה לנושא שיחה גם אחרי שהאירוע ייגמר. את תא הצילום ניתן למקם בכניסה לאולם, לגן האירועים או לבית, כך שכל מי שייכנס ידע שקיימת האופציה. לביישנים, אולי ייקח עוד קצת זמן, אך גם הם ייכנסו בסופו של דבר, כמו כן ניתן למקם ליד רחבת הריקודים, כאשר כולם רוקדים ושרים- כך גם ייראו התמונות.

תא צילום לאירועים –
Say Cheese

תא הצילום נחשב חדש בתחום אטרקציות האירועים. כאמור, קיימות אינסוף אפשרויות של אטרקציות, ביניהן בלונים מתנפחים, רעשנים, רקדניות ועוד. כל הזמן "נולדות" אפשרויות נוספות, אך אין ספק שתא צילום לאירועים נמצא בין האפשרויות היותר מוצלחות. המחיר מתחיל בערך מ-2500 שקלים ומגיע עד 3800 שקלים. תלוי במה החברה מציעה, מספר השעות שהתא נמצא לרשותכם ומספר התמונות שרוצים להפיק ממנו.