יום שלישי, 29 במרץ 2011

מאסטר שף לילדים


מאסטר שף לילדים – האם טרנד הבישול יעבוד גם אצל הילדים?

התוכנית מאסטר שף הצליחה לכבוש את הקהל הישראלי. לא ברור אם זה בגלל שאנחנו כל כך אוהבים אוכל, אם זה בגלל איל שני שהצליח להפוך כל עגבנייה לסקסית, האם זו הנחמדות והרצינות של חיים כהן והאם זו סמדי או אחד המשתתפים האחרים.

מה שבטוח הוא שהתוכנית מאסטר שף כבשה את הקהל בבית והפכה להיות להיט תוך כמה פרקים בלבד. כולם דיברו על המשתתפים, כולם לקחו מתכונים וכל מי שהודח הפך להיות סלב עירוני וארצי בין רגע, אז מה הלאה? לפני שתהיה עונה נוספת תעלה לשידור תוכנית מאסטר שף לילדים ושמה יהיה דלישס. תוכנית זו הופקה על ידי "לוטוס הפקות" ועלות ההפקה כולה היא מעל מיליון שקלים.


אז מה יקרה בעונה של מאסטר שף לילדים?

העונה של מאסטר שף לילדים תהיה עונה מסקרנת שכן מדובר על 20 תוכניות בישול של ילדים. בתוכניות עצמן ישתתפו גם שפים מקצועיים ומוכרים מהארץ אשר יבשלו לצד הילדים וייתנו להם עצות.

אז למיזם יקראו דלישס וכוהנת הבישול אלינוער רבין היא זו שתלווה את התוכנית מבחינה קולינארית, הרעיון לתוכנית עלה לאחר ההצלחה המטאורית של התוכנית מאסטר שף ולאחר שהתעורר הטרנד החדש של סדנאות הבישול לילדים.

מה שהופך את התוכנית מאסטר שף לילדים לייחודית כל כך היא העובדה שמדובר בתוכנית שבה השפים הם ילדים והבישול הוא בישול אשר מתאים לעולמם של הילדים. יהיו בתוכנית בישולים קלים יחסית אשר מתאימים לילדים, יהיו טיפים שונים לשדרוג מאכלים של ילדים וכדומה.

למי התוכנית מאסטר שף לילדים מיועדת ומדוע היא מומלצת כל כך?

התוכנית מאסטר שף לילדים היא תוכנית שפונה לקהל יעד נרחב שכן גם ילדים וגם מבוגרים יכולים ליהנות מהבישולים השונים בה. יוצגו בה מאכלים אותם ילדים אוהבים במיוחד ודרכים יצירתיות ללמד ילדים כיצד להכין לעצמם מאכלים בריאים ומזינים.

מהתוכנית יכולים ליהנות הורים וילדים גם יחד ואין ספק שהיא תהיה פופולארית במיוחד. היא מומלצת לכל הורה שרוצה ללמד את ילדו כיצד הוא יכול להיות שותף בבישולים של הבית ולכל ילד אשר מעוניין ללמוד כיצד לבשל לעצמו ולמשפחתו אוכל איכותי.

במהלך התוכנית שפים מקצועיים יסבירו גם להורים וגם לילדים על כללי זהירות במטבח, על הדרכים לשדרג כל מנה ועל האפשרויות השונות אשר עומדות בפניהם כאשר הם מבשלים יחד עם הילדים.