יום רביעי, 23 במרץ 2011

יוסף איש הקבלה


יוסף איש הקבלה הוא מאותם מיסטיקנים מוכשרים שמתמחים במגוון תחומים. אנשים מכל רחבי הארץ פונים אל יוסף באמצעות הטלפון בכל שאלה. בעיות עם הבעל, דיכאון, מחלות, בעיות שינה, בעיות פוריות, בקשות לברכה, הכוונה וייעוץ מקצועי, מציאת זוגיות, חיזוי העתיד ועוד. מעבר לידע האדיר שלו, יוסף איש הקבלה הוא מתקשר חזק שמסוגל לתת תשובה כמעט לכל שאלה. אלו ההתמחויות שלו, לפי מה שאני יודעת:



נומרולוגיה קבלית

נומרולוגיה קבלית משלבת בין ידע נומרולוגי עתיק לבין חכמת הקבלה, שהיא כמובן תורת הסוד של היהדות. כדי לספק ניבוי נומרולוגי צריך להכין ליוסף את תאריך הלידה שלכם ואת שמכם המלא, כפי שמופיע בתעודת הזהות. באמצעות נוסחאות מספרים ואותיות, ניתן לחשוף את הגורל ואת העתיד. מה צפוי לנו בשנה הקרובה? מתי תבוא אהבה? האם להחליף עבודה? האם להתגרש? האם כדאי לשנות את השם? אולי להוסיף שם? הנומרולוגיה מספרת תשובות לכל השאלות המרתקות הללו. יוסף איש הקבלה הוא מסוג המיסטיקנים שיכולים לספק תשובה מיידית במקום. לא צריך לחכות יותר מדי זמן או לשלוח נתונים מראש. פשוט מתקשרים.

ברכות וסגולות

כבר נכתב רבות אודות כוחן של ברכות ותפילות לפרנסה טובה ולהרחקת עין הרע. אם אתם מרגישים תקועים בחיים, אם יש לכם מזל רע, מרגישים חסומים או מדוכאים – ייתכן וכדאי לכם לעשות פתיחת חסימות או פתיחת מזל. יוסף איש הקבלה עושה פתיחה אנרגטית דרך הטלפון ויכול לתת ברכות עוצמתיות, לפי מסורת הקבלה כמובן. ברכות למציאת זיווג, ברכה להחלמה מהירה, ברכה לפריון וברכה לשלום בית.
ייעוץ והכוונה

לא תמיד אנו פונים אל מיסטיקנים ברגע של משבר עמוק. לפעמים אנחנו פשוט מתלבטים מה לבחור, מתלבטים מה לעשות בעתיד. יוסף איש הקבלה קורא במפה האישית שלכם ויכול להמליץ מה יעשה לכם טוב יותר בעתיד. יוסף איש הקבלה מקשיב בצורה מדהימה ותומך בצורה יוצאת דופן. אם אתם רוצים עזרה משמים, מומלץ מאד להתקשר. שמענו על מאות מקרי הצלחה של יוסף, שמסוגל לראות את הנפש ואת העתיד ולהנחות בכוון הנכון. מומלץ בחום.