יום חמישי, 3 במרץ 2011

נומרולוגית

נומרולוגית

נומרולוגית הינה בעלת מקצוע מומחית בתחום הנומרולוגיה. תורה נומרולוגית מתבססת על הנומרולוגיה שהיא תורת המספרים ומייחסת משמעות מיסטית וקבלית לכל אחת מהמספרות בין אחת לעשר.

כאשר ישנם מספרים הגדולים מעשר מחברים את סכום הספרות עד אשר מקבלים מספרים הקטנים מעשר ואז חוזרים לפרשם לפי משמעות הספרות, כשלכל סיפרה ישנה משמעות קבלית אנרגטית, וכן ישנה משמעות לסדר הספרות. לכל אדם מפה נומרולוגית אישית וייחודית המורכבת מהמספרים האישים שלו, כגון תאריך הלידה. לפי השיטה נומרולוגית ניתן לפענח צופן מספרים אשי זה של האדם לכדי מידע על תכונות אופי של האדם וכן על רצונותיו ועתידו.




תחזית נומרולוגית - תחזית לרך הנולד 

נולד לכם ילד? קודם כל מזל טוב. מהיום אתם הורים שצריכים לקבל את מלוא האחריות על חייו של ילדכם. אחת ההחלטות הראשונות אשר עומדות בפני ההורים החדשים היא בחירת שם לילד. סביר להניח כי בתשעת החודשים האחרונים כבר התלבטתם לא מעט בשאלת השם לתינוק. אם החלטתם להנציח את שמו של בן משפחה שנפטר, את העונה האהובה עליכם או שחפצתם בשם מודרני - יש כמה שיקולים שכדאי שתיקחו בחשבון.

בכל מיקרה מומלץ להביא בחשבון את המשמעות הנומרולוגית. השם אשר יבחר על ידי ההורים לתינוק ילווה אותו במשך כול ימי חייו ועל פי הקבלה היהודית יהווה את שורש נשמתו ולכן ישפיעה על גורלו ויעודו בחיים. בכדי לבחור נכונה יש לחשב נומרולוגית את תאריך הלידה המדויק של התינוק יחד עם שם משפחתו, שמות הוריו והשם הנבחר. על מנת להימנע מטעיות מומלץ להיוועץ עם נומרולוגית מומחית אשר תסייע להורים בבחירתם.     




נומרולוגית – ערב חברה שמשנה גורלות

ארגונים רבים עורכים ערבי חברה וצוות על מנת לגבש את צוות העובדים, ובתוך כך ליצור ולחזק זהות וזיקה ארגונית אשר תגביר את מחויבות העובד כלפי הארגון ואת תפוקתו. לערבי הצוות ישנם נושאים רבים ומגוונים, אולם נושא חדש שצובר תאוצה הינו הרצאה וסדנה נומרולוגית.

הרצאה נומרולוגית לא רק מעניינת את העובדים וגורמת להם לשתף פעולה בהתלהבות אלא גם מעניקה לעובדים כלים להבין את עצמם תוך כדי התהליך ולתעל את הידע לידי הצלחות.

נומרולוגית - הוספת שם

 על פי הקבלה לשמו של אדם משמעות קריטית לגבי דרכו וחייו. שמו של אדם ניתן לו על ידי הוריו ובצרוף גימטריית תאריך הלידה העברי שלו יחד עם שם משפחתו ושם הוריו יקבע שם זה מקומו ודרכו של אדם בעולם זה.

במקרים בהם מרגיש אדם שהו אינו נמצא במקום הנכון עבורו בעולם, עליו לפנות אל נומרולוגית מומחית ועל ידי בדיקת המפה האישית שלו תייעץ לו בדבר הוספת שם ותיקון מקומו.