יום ראשון, 27 במרץ 2011

טיול מאורגן לפרו ובוליביה



מדרום לחופי האוקיינוס השקט במערב יבשת דרום אמריקה נמצאות המדינות פרו ובוליביה. אולי שתי המדינות הייחודיות ביבשת וזאת משום שבהן נמצאים ההרים האנדים, ניצבים מול העולם כמו מסך גדול שמטיל צל.

טיול מאורגן לפרו ובוליביה יהיה לחוויה מיוחדת במינה בה ההר יתחלף למישור בין רגע, פסגות הרים מרימים יעמדו לצד מישורים עד קצה האופק וחוזר חלילה. בין הרים אלו ובין המישורים הירוקים והג'ונגלים תוכלו למצוא שרידים של תרבויות עתיקות ונדירות מלפני אלפי שנים, הרבה לפני שהאדם הלבן הגיע לדרום אמריקה.

אחד הדברים המרתקים בטיול באזור זה הוא ההיחשפות לאנשים שלא שינו את אורח חייהם כבר מאות בשנים ואין להם שום עניין לשנות אותו. הם חיים את חייהם הפשוטים בין ההרים והג'ונגלים והיחידים מבניהם שהחליטו להתיישב בעיירה עושים זאת גם כן בצורה אחרת מכל מה שהכרנו במערב. 



מקומות שניתן לבקר בהם במסגרת טיול מאורגן בפרו ובוליביה :

אם אתם מצטרפים למסגרת של טיול מאורגן לפרו ובוליביה וודאו כי הוא מסלול מגוון אשר כולל ביקור באתרים רבים ככל האפשר. מדובר על שתי מדינות גדולות במיוחד וכמובן שלא ניתן להספיק את הכול בפעם אחת, אך רצוי לחוות את הטיול בצורה המקיפה ביותר.

מומלץ מאוד לבקר בחלק מהמקומות הבאים :
-          העיירה מאצ'ו פיצ'ו התגלתה במאה העשרים והיא נחשבת לפנינת תרבות המאיה. בעיר רחובות עתיקים מתוכננים ואתרי פולחן ומקדשים.
-          טיול סביב הרי האינדים. יש מסלולי הליכה בקניון ליד האינדים ובו ניתן לטייל לצד בריכות כחולות ואף לעלות מעט על האינדים עצמם.
-          לימה, מומלץ לבקר בכיכר סן מרטין, במוזיאון הארכיאולוגי, במנזר סן פרנסיסקו ובמרכז הקולוניאלי.
-          קוסקו, בירת האינקה, מדובר על שרידי רחובות העיר של האינקה, מוזיאון היסטורי ושוק מקומי.

כיצד בוחרים טיול מאורגן לפרו ובוליביה ?

בחירת טיול מאורגן לפרו ובוליביה צריכה להיעשות לאחר שיקולים רבים. מדובר על יעד תיירותי מבוקש אך אין הרבה טיולים באזור ולכן מומלץ לבחון מראש איזה מסלול הוא המתאים לכם ביותר ולבחור בו.

טיול מאורגן לפרו ובוליביה


ישנם מדריכי טיולים שמוצאים קבוצה לפרו ובוליביה רק אחת לשנה ולכן חשוב לבחון נושא זה מקרוב. רצוי כמובן לבחור מדריך טיולים מנוסה שכבר עשה את המסלול והוא מכיר את המקום היטב. כאשר מדובר על מדריך מנוסה קטנים הסיכויים שהקבוצה תאלץ להתמודד עם בעיות רבות וסביר להניח שיהיו לו הנחות מיוחדות במקומות מסוימים.

רצוי לבחון את מחירי הטיולים השונים ולברר כמה זמן אורך הטיול, האם הכסף כולל את הארוחות או לא, האם הטיול מאורגן דיו וכולל בתוכו ביקור באתרי תיירות רבים וממצים וכדומה.