יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

ייעוץ פנג שואי


ייעוץ פנג שואי הוא אופציה מצוינת לאנשים רבים, כשהם מעוניינים לפתוח דף חדש בחייהם. ייעוץ פנג שואי מומלץ מאוד כשאתם עוברים דירה, משפצים דירה, או רוכשים רהיטים חדשים לדירה חדשה או משופצת, מומלץ לקבל ייעוץ פנג שואי.

ייעוץ פנג שואי ייתן לכם את הכלים הנדרשים לתכנון נכון של הבית או הדירה, צביעה בצבעים הרמוניים שיכניסו שפע לחייכם, רכישת ריהוט בצבעים הנכונים, ובגודל הנכון. ייעוץ פנג שואי יאפשר לכם לתכנן את מיקום הרהיטים, בצורה כזו, שתיהנו מנוחות מרבית בבית, ויחסים טובים בין כל בני המשפחה. 


מדוע ולמי מומלץ לקבל ייעוץ?
ייעוץ פנג שואי מומלץ לכל שכבות האוכלוסייה. פנג שואי היא תורה סינית עתיקת יומין, שהופכת, כמו כל עידן הניו-אייג', לתורה שכיחה אצל מעצבים רבים, ואנשים רבים, שמעוניינים להשתמש בשיטותיה ככלי לאיזון הנפש, וסביבת המגורים שלהם ושל משפחתם. 

שיטת הפנג שואי משתלבת היטב גם במשרדים או בחללי עבודה אחרים, ואנו יכולים לתכנן מה שאנו רוצים להשיג בכל פינה בחדר שלנו, על מנת לנצל באופן מרבי את השיטה. לדוגמה, אם נרצה הצלחה בעבודה, נצבע את הקירות בחדר בצבעים שיקרינו אנרגיה גבוהה ומרץ, ואם נרצה להירגע, נלך לחדר בו יש צבע מרגיע, כמו כחול בהיר.

ממי מקבלים ייעוץ לפנג שווי?

ניתן לקבל ייעוץ פנג שואי מיועצים המכירים את התורה על בורייה, ועוסקים בתחום זמן רב. ישנם יועצי פנג שואי רבים בארץ, המייעצים גם לאנשים פרטיים וגם לאנשי עסקים. רצוי לקבל המלצות מחברים שמכירים יועצי פנג שואי, ומרוצים מהם, אך ניתן למצוא גם יועצים דרך אתרי האינטרנט הרבים ברשת, או דרך דפי זהב ופורטלים אחרים בנושא. 

ייעוץ פנג שואי

כמו כן, ישנם מעצבי פנים שלמדו את התורה, והיא מסייעת להם לשלב בין התחומים בצורה מצוינת. התייעצות דרך מעצב פנים פותחת דלת לאפשרויות נוספות, מעוד כיוונים בתחום, והיא מומלצת.

לימודי פנג שואי
לימודי פנג שואי מומלצים לכל מי שמתעניין בעיצוב, עיצוב פנים, אדריכלות, או במיסטיקה, ודוגל בדרכים האלו ליצירת אושר, נוחות, רוגע והרמוניה. 

ניתן ללמוד פנג שואי דרך מורים פרטיים או דרך קורסים המוצעים במגוון מכללות ומרכזי לימוד. בקורס לומדים את יסודות הפנג שואי, ודרכים ליצירת סביבה הרמונית. ניתן להשתתף בסדנה מרוכזת של יום אחד, המתאימה לאנשים המעוניינים בידע כללי יותר של התחום.