יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

טיול בברצלונה



העיר ברצלונה היא העיר המתויירת ביותר בעולם אחרי פריז. זוהי בירתה של הקהילה האוטונומית קטלוניה וגרים בה נכון להיות 1.6 מיליון אנשים. מדובר על עיר ייחודית וצבעונית אשר מושכת אליה מיליוני תיירים בכל שנה. העיר ממוקמת על חופי הים התיכון ואין ספק כי החופים שלה הם חלק בלתי נפרד מהפרסום שלה : נקיים ומלאי תרבות ותיירים.
אנשים שמתכננים טיול בברצלונה צריכים להבין שמדובר על אחת מן הערים המעניינות בעולם מבחינת תרבות, זוהי עיר ייחודית בה הדגש על תחום התרבות הוא רב. 

טיולי אופניים בברצלונה


על התרבות בעיר ברצלונה :

אי אפשר לעשות טיול בברצלונה מבלי לחוות את חיי התרבות העשירים של העיר. ראוי לציין כי הציירים דאלי, מירו ופיקאסו הגיעו מהעיר הזו ולכן יש דגש רב עליהם, כמוהם גם הפסל גאודי המפורסם. בעיר מוזיאונים רבים כגון המוזיאון הלאומי לאומנות קטלוניה, מוזיאון פיקאסו, מוזיאון אנטוני טאפייס, המוזיאון לאומנות עכשווית של ברצלונה, מכון ז'ואן מירו ועוד.

העונה המומלצת ביותר לביקור בברצלונה היא בקיץ, אז גם פסטיבל הקיץ של ברצלונה מתרחש. מדובר על כמעט חודש שלם בו מופעי הרחוב הטובים ביותר בעולם אשר כוללים מופעי תיאטרון, מוסיקה, מחול וריקודים מכל קצוות העולם. מדובר על אחד הפסטיבלים המפורסמים והטובים בעולם וזאת משום שבכל מקום בעיר מתחוללים מופעים ייחודיים של פסלי רחוב, דוכני אומנות וריקודים ייחודיים. 

טיול בברצלונה


כיצד יש לתכנן טיול לברצלונה ?

לא פשוט לתכנן טיול לאחת מן הערים התרבותיות בעולם. העיר מציעה מגוון רחב של אפשרויות בילוי ופסטיבלים החל מפסטיבלי מוזיקה ועד פסטיבלים מוזרים שכוללים מנהגים שונים. מומלץ לקרוא חומר רב על העיר ולברר איזה פסטיבלים מתרחשים ומתי ולתכנן את הטיול לתקופה בה מתרחש פסטיבל אשר מעניין אתכם.

רצוי לתכנן מראש את הטיול וזאת כדי להספיק לראות כמה שיותר דברים. רצוי לקחת גם זמן פנוי לשם טיול בגנים הרבים המקיפים את העיר ונמצאים בתחומה. הארכיטקטורה בעיר ייחודית ורצוי לעשות גם טיולים רגליים מתוכננים ברבעים השונים של העיר. בעיר מסעדות רבות ומומלץ מאוד לנסות אותם. כמו כן, רצוי למצוא גם זמן ליהנות מהחופים הרבים של העיר.

אפשרות שנייה היא לנסוע לברצלונה במסגרת טיול מאורגן. טיול לברצלונה כאמור כדאי לתכנן אך גם ניתן לקחת טיול מתוכנן מראש בו כל שנותר לכם לעשות הוא ליהנות. מדריכי טיולים רבים מארגנים טיולים מלאי תרבות וחיי לילה בברצלונה והם מומלצים במיוחד לאנשים שרוצים לחסוך את הטרחה בארגון הטיול באופן עצמאי.