יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

שחקו אותה בגדול


הרבה פעמים ניסו לחשוב על דרך לשחזר את ההצלחה של שעשועוני העבר במדינתנו אך ללא הועיל. הייתה תחושה כאילו אין מנוס מההשלמה שתוכניות אלו מוצו עד הסף וכי הקושי לחדש בתחום זה הוא גדול במיוחד. ואז, קמו להם כמה אנשים והחליטו לשחזר את ההצלחה ממש כמו שהייתה. כך נולדה לה התוכנית שחקו אותה בגדול.

מדובר על שעשועוני העבר ממש כמות שהיו בעבר עם שינויים קטנים במיוחד עליהם נדבר בהמשך. בין השעשועונים נוכל למצוא את מקבילית המוחות, את גלגל המזל, את עשינו עסק, זה הסוד שלי, פיצוחים ועוד רבים. מדובר על השעשועונים המצליחים ביותר שהיו בארץ ואין ספק כי רבים התגעגעו אליהם מאוד.

שחקו אותה בגדול


כיצד התוכנית שחקו אותה בגדול מתנהלת ?

התוכנית שחקו אותה בגדול מתנהלת ממש כפי שהתנהלה בעבר. לא רק שבתוכנית תמצאו בדיוק את אותם הכללים כמו בעבר, גם הפרסים יהיו דומים. אין ספק כי זה מה שהופך את הנוסטלגיה למוחשית בהרבה.
השוני היחיד בין השעשועונים של פעם לאלו של שחקו אותה בגדול היא העובדה שכולם יהיו מונחים על ידי אברי גלעד והמשתתפים בתוכנית יהיו ידוענים מהארץ. כך יכולנו לראות כבר את חנה לסלו משתתפת, את אלון גל ורבים אחרים.

אתם שואלים את עצמכם מדוע ידוענים להם יש כבר כסף מקבלים את ההזדמנות להשתתף בתוכנית ולהרוויח עוד כסף ? הם לא מקבלים כסף על השתתפותם. למעשה, הם אפילו לא מקבלים פרסים. כל הפרסים והכספים ניתנים למשתתפי התוכנית מהבית.

כיצד ניתן להשתתף בתוכנית מהבית ומדוע כדאי לראות את התוכנית שחקו אותה בגדול ?

כדי להשתתף בתוכנית מהבית יש להירשם לאתר, לענות כמה שיותר מהר על שבע השאלות ולחכות לשידור. בזמן השידור מי שיענה מהר על התשובות יזכה בספרים בהם זכו הידוענים בתוכנית.

בהנחיית אברי גלעד


האם מיצינו את השעשועונים כבר מזמן או שאפשר לסחוט מהם עוד קצת ? מסתבר שאפשר לסחוט מהם עוד הרבה אך מה שמוזר הוא שאין אנו רוצים שעשועון חדש, אנו מתלהבים הרבה יותר להתרפק על אותם השעשועונים של פעם, אלו שגרמו לנו לצחוק, להתאמץ או פשוט לנחש.

את התוכנית מנחה אברי גלעד השנון שמצליח שוב להביא את הצופים לצחוק ואין ספק כי הוא האדם הנכון להנחות ספיישל שעשועונים גדול כמו זה. אברי גלעד מצליח להחזיר אותנו לנוסטלגיות בייחוד משום שהוא חלק בלתי נפרד משעשועוני עבר אלו.