יום שלישי, 27 ביולי 2010

טיול מאורגן לסין


טיול מאורגן לסין – חוויה עשירה מאין כמותה

טיול מאורגן לסין הוא אחת ההמלצות הטובות ביותר שניתן לתת לכל מי שרוצה להגיע למדינה המרתקת והמרוחקת הזו. מדובר בארץ גדולה מאוד ולא תמיד יודעים איפה כדאי להתחיל את הטיול ולאן כדאי להגיע. לכן ההמלצה היא, במקום לנסוע לבד ולחפש את המקומות הטובים ביותר, פשוט לצאת אל טיול מאורגן לסין - עם מדריך ועם שותפים נחמדים לטיול. 




המדריך הוא זה שיראה את המקומות שכולם מדברים עליהם, הן מבחינה תרבותית, הן מבחינת נוף וכמובן גם מבחינה קולינארית. טיולים מאורגנים כוללים עסקאות חבילה מאוד אטרקטיביות שחוסכות את ארגון בתי המלון ואת סידורי הלינה. תנו לאחרים להתעסק עם התחבורה המקומית והבירוקרטיה המעייפת...

לחשוב על טיול מאורגן לסין במונחים של מזרח ומערב

סין היא מדינה שהתפתחה מאוד בעשורים האחרונים, והמסורת עתיקת היומין שלה נראית בכל מקום, לצד האידיאולוגיה הקומוניסטית שעדיין מקיימת את אורח החיים הפשוט של מרבית האוכלוסייה, עם השילוב המעניין של מדיניות המערב הקפיטליסטי.

טיול מאורגן לסין יכול להביא אותנו אל הערים הגדולות שלה, כמו שנחאי ובייג'ין, וכמובן גם למקומות קטנים יותר, בהתאם לרוח הטיול, שם נוכל ליהנות ממראה תרבותי מורכב ומעניין ביותר של אנשי צווארון כחול, כלומר פועלים, לצד אנשי צווארון לבן, בעלי המעמד הגבוה יותר.

טיול מאורגן לסין מראה שאפשר גם רגל פה ורגל שם

המעבר בין המסורת העתיקה והחקלאות השמרנית ובין המודרניות הבלתי מתפשרת וגורדי השחקים יכול לעיתים לבלבל, אך ללא ספק זו חוויה שאי אפשר לוותר עליה. אם רוצים לראות את ההתפתחות הטכנולוגית והכלכלית, אז טיול מאורגן לסין יכול להראות את השלבים המדויקים שבהם התפתחה התרבות הסינית, והפכה לאחת המעצמות הכלכליות הגדולות ביותר והמשמעותיות ביותר בעולם.

מכיוון שסין היא המדינה הגדולה ביותר בעולם מבחינת מספר תושבים שחיים בה, ניתן לא אחת לראות את ההבדלים התרבותיים שיש בתוך המדינה עצמה,כאשר כל אחד מן התרבויות השונות נמצאת שם על בסיס מהלך היסטורי אחר ושונה.

הכל בשביל התייר הישראלי

כאשר אנו יוצאים מישראל אל טיול מאורגן לסין, אנו לא תמיד מודעים לכך שאנו יוצאים ממדינה שיש בה כ- 7,000,000 מיליון תושבים ומגיעים אל מדינה שיש בה יותר ממיליארד תושבים ומסורת עתיקה מאוד. ההבנה הבסיסית הזו יכולה להכניס את התייר הישראלי הממוצע לפרופורציה עד כמה ניתן באמת לשמר את המסורת התרבותית לאורך כל כך הרבה שנים, לשמור על נופים ומאכלים וכל זה תוך כדי התפתחות מודרנית, טכנולוגית וכלכלית דרמטית, שאפילו מניעה את גלגלי הכלכלה העולמית.