יום שבת, 25 במרץ 2017

טיסה לפיליפינים



טיסה לפיליפינים – שאלות נפוצות

הפיליפינים הפכו בשנים האחרונות ליעד שרבים רוצים להגיע אליו. השמועות על החופים המרשימים, האנשים החביבים דוברי האנגלית ועלויות השהות ברפובליקה תפסו כנפיים והיום יותר ויותר משפחות, זוגות ורווקים מזמינים טיסה לפיליפינים ומבטיחים לעצמם את החופשה המושלמת. אם גם אתם רוצים לטוס אל היעד הקסום יכול להיות שגם לכם יש שאלות רבות ולשם כך ריכזנו אותן (ואת התשובות) במקום אחד.




האם יש מישראל טיסות ישירות?

הטיסות אשר מגיעות אל הפיליפינים עוצרות ביעדים שונים בדרך ונוחתות בדרך כלל במנילה, בירת הפיליפינים. משם ימשיך כל אחד בטיסה אל היעד שקבע לעצמו. עם זאת, אין כל צורך להסתבך עם הזמנת הכרטיס וכל הדרך מתבצעת בצורה מסודרת והחברה ממנה יוזמן הכרטיס תדאג לכל הפרטים ותיידע את הטסים מראש (ואפילו לפני הזמנת הכרטיס) מהי הדרך שהם עומדים לעבור.

מה אפשר לעשות בפיליפינים?

השאלה שקל יותר לענות עליה תהיה "מה אי אפשר לעשות בפיליפינים?" הרפובליקה הקסומה מציעה שלל חופים מרהיבים, שמורות טבע, מלונות ברמה גבוהה, פעילויות אקסטרים ועוד שלל אפשרויות. לפני או אחרי הזמנת טיסה לפיליפינים תוכלו להסתכל באינטרנט מה מציע לכם כל אי, לחשוב עם עצמכם איזו חופשה תרצו ליצור ובשלב הבא תארזו מזוודה ותעשו את דרככם אל היעד הנפלא.

כמה זמן אפשר לשהות בפיליפינים?

ברגע הנחיתה במנילה מקבלים התיירים ויזת שהות למשך 21 ימים. עם זאת, הישראלים יכולים לבקש במקום להאריך את הויזה (כלומר את תקופת השהות אם כרטיס הטיסה שלהם מתאים לכך) לתקופה ארוכה יותר של עד 59 ימים ולקבל את האישור במקום. טיסה לפיליפינים יכולה להיות לצורך חופשה קצרה של שבוע או אפילו יותר מחודש, תמיד תמצאו מה לעשות במקום.