יום ראשון, 12 במרץ 2017

גן אירועים במרכז



כל השלבים לבחירת גן אירועים במרכז
כשבוחרים גן אירועים במרכז חשוב להתייחס למספר קריטריונים כדי שהאירוע יהיה הכי מושלם שאפשר. ראשית, סגנון גן האירועים חשוב מאוד לאופי של כל הערב. יש גני אירועים גדולים ויוקרתיים לעומת גני אירועים קטנים שמתאימים לכמות קטנה יותר של מוזמנים. כמות המוזמנים שיגיעו לאירוע משמעותית מאוד ויש לה השלכות על בחירת המקום. אם אתם מתכננים אירוע של שש מאות מוזמנים, יש גנים שלא יהיו באפשרויות שלכם כיוון שהם לא יכולים להכיל כל כך הרבה אנשים. גם איכות האוכל שמוגש משפיעה על ההחלטה, גן אירועים שיהיה מדהים ביופיו לא יהיה אפשרות טובה אם האוכל לא מספק אתכם.

הכול תלוי בתקציב שלכם

אמנם מדובר בערב החלומות, ערב שמחכים לו שנים, לא רק כשמדובר על חתונות אלא גם על כשמדובר על בר מצווה או בת מצווה, אך חשוב לפעול לפי תקציב ולא בשיטה של "מה שיהיה יהיה". אמנם באירועים כאלו נכנס גם כסף מהאורחים שמפנקים בצ'קים נדיבים אך עם כל ההוצאות של האולם, הצלמים, הביגוד, הדיג'יי ההוצאות יכולות להגיע לכמה מאות אלפי שקלים ואף אחד לא רוצה לסיים אירוע ולגלות שהוא בחובות. חשוב מאוד לפעול לפי תקציב הגיוני ואם אתם לא מעוניינים להתפשר על כלום, בחירת תאריך אחר מחוץ לעונה או התפשרות על דבר אחר שלא בוער לכם שיהיה.


זמר לאירוע יהפוך את האירוע שלכם למיוחד

כניסה מרשימה, אוכל טוב וגן אירועים מעוצב יש ברוב האירועים בימינו. אם אתם רוצים להיות מיוחדים, נסו לחשוב על משהו שלא רואים כל יום. למשל הופעה מסוימת בחתונה, אולי שלא לוליינים או מופע ריקודים, תפאורה ייחודית שמבטאת נושא מסוים שקשור לבני הזוג או לחתן בר המצווה, כל דבר שאנשים יופתעו לראות שיוסיף לגיוון. גן אירועים במרכז יכול לעזור לכם להגשים את כל הרעיונות שתרצו וכדאי להתכונן לכך מראש ולבוא בגישה שהכול אפשרי.