יום ראשון, 5 במרץ 2017

ארון הזזה - פתרון קטן לבעיות גדולות


הצפיפות הורגת אתכם? מרגישים שאין מקום בדירה ואי אפשר להכניס שום דבר חדש? הגיע הזמן לפנות מקום ולחשב מסלול מחדש. יכול להיות שעוד לא נכנסתם לענייניים, אבל ארון הזזה הוא הפתרון המושלם בדיוק לבעיות השגרתיות של כולנו. ארון הזזה לא יתפוס לכם מקום מיותר ותוכלו לאפסן את מה שאתם רוצים, ספרים, בגדים, ציפיות וסדינים, בקלי קלות. למי שדואג שהארון יכער לו את הדירה, תחשבו שנית. ארון הזזה מעוצב ואפילו ארון הזזה בבחירה אישית מחכים רק לכם.
למידע נוסף על ארון הזזה לחץ כאן.





מה חשוב לדעת כשבוחרים ארון הזזה?
ראשית, חשוב מאוד לבדוק את כל המידות. כדי למנוע תקלות עתידיות, בדקו בבית את השטח שאתם מקצים לארון וגם את גודל מעבר הדלת כדי להקל על פעולות ההרכבה. אחרי שבדקתם שהארון מתאים למידות שאתם דורשים, תבחנו את העיצובים השונים. כל ארון הזזה שונה מהאחר: ישנם ארונות שמשלבים זכוכית, ישנם ארונות עם מראות מובנות, יש ארונות שמתאימים לחדרי ארונות וגם ארונות פינתיים. בדקו את איכות החומרים של הארון, אם לא נראה לכם ואתם מעלים ספקות תבדקו את הארון הבא ואם עברתם כבר על כל החנות, תעברו לחנות הבאה. המבחר גדול והשוק מלא בארונות הזזה ולא תתקשו למצוא את מה שאתם מחפשים.

ארון שיישאר לזמן רב
תהליך בחירת ארון צריך להיות שקול ומחושב. לא רק שמדובר על ריהוט חשוב שישרת אותנו באדיקות במשך שנים על גבי שנים, ולא רק שמדובר על ארון הזזה שבמידה ומדובר על חומרים ירודים הוא יתקלף, יתפרק ויתעקם עם הזמן או מכל מכה קטנה, מדובר על פריט ריהוט שגם קובע לנו את נראות החדר. לכם כדאי לשקול התאמה של הארון לעיצוב הקיים וכמובן לשאר הארונות בבית או בחדר, אם קיימים כאלו.