יום חמישי, 6 באפריל 2017

חזיות תחרה



חזיות תחרה

החזייה הנכונה יכולה להשפיע על כלל המראה שלך

הוכח לא פעם, שלבישת חזייה נכונה יכולה להקנות לך יציבה זקופה יותר, ואילו חזייה קטנה או גדולה מדי תגרום ליציבה שגויה ולמראה גב שפוף. בין אם מדובר בחזיית תחרה סקסית ובין אם בחזיית ספורט (שביננו, פשוט עושה את העבודה), ללבישת החזייה יתרונות רבים הן מבחינת מראה והן מבחינת בריאות הגב והחזה. החזייה הנכונה תוכל לספק לחזה שלך את התמיכה שהוא צריך, ותמנע ממך כאבי גב מיותרים. בנוסף, נשים רבות מעידות שהן מעדיפות את מראה החזה כשהוא מורם באמצעות חזייה, ולאו דווקא כשהוא חופשי ומאושר. בכל חנות הלבשה תחתונה ניתן למצוא דגמים שונים של חזיות, הנבדלות זו מזו בעיצוב, בכמות התמיכה שהן מספקות וכמובן, גם במחיר.




דגשים חשובים לבחירת החזייה הנכונה ביותר עבורך

בחירת גודל הקאפ והיקף החזייה היא בעלת משמעות אדירה באיתור החזייה המתאימה ביותר עבורך. בין אם מדובר בחזיית תחרה ססגונית ובין אם בחזייה פשוטה יותר ליומיום, חשוב שהמידות יהיו אלו המתאימות עבורך בצורה אופטימלית ומספקות תמיכה מיטבית. החלטה חשובה נוספת בדרך למציאת החזייה המושלמת, היא בנוגע להעדפת חזייה או ברזלים או שגומי פשוט יספיק עבורך. עבור הנשים שהתברכו בחזה שופע, מומלץ ברוב המקרים לבחור בחזייה הכוללת ברזלים, כדי להקל על כאבי הגב ולוודא שהחזה מורם כראוי. בניגוד אליהן, בעלות החזה הקטן יכולות בקלות להנות חזיות תחרה המורמות באמצעות גומי בלבד, אם הן מרגישות שהוא עושה את העבודה בצורה מספיקה עבורן.

האם כדאי לבחור בחזייה תומכת או דווקא בסוג היפה והסקסי יותר?

אמנם חלק מהחזיות התומכות ביותר לעיתים מעוצבות בצורה בסיסית ושמרנית, אך ברוב המקרים- אין סיבה להתפשר ולבחור באחת מהאפשרויות. היום ניתן למצוא מגוון חזיות נוחות, בשלל עיצובים מושכים שמספקות תמיכה נאותה. כל שעלייך לעשות הוא פשוט לבחור.