יום שבת, 11 באוקטובר 2014

בזק שירות לקוחות




שירות הלקוחות של בזק עומד לרשות לקוחות בזק וכמו כן עומד לרשות כל מי שמעוניין לקבל מידע אודות החברה והשירותים השונים אותם היא מעניקה. המטרה של שירות הלקוחות של החברה הוא לתת מענה יעיל, מהיר וכזה שמכסה את כל התחומים בהם מתעניין הפונה. על מנת להנות מהשירות המתאים ביותר מהחברה כל שיש לעשות הוא לפנות אל אחד מהמוקדים של בזק עם השאלות השונות שברשותכם. בין היתר השירות נותן מענה למתעניינים בשירותי החברה, לשאלות בענייני כספים וכמו כן הוא נותן תמיכה טכנית.

מתעניינים בשירותי החברה
לחברת בזק שירות לקוחות אשר יכול לתת מענה לכל מי שרוצה להצטרף לחברה כלקוח. כל שאלה בנושא השירותים השונים (בטלפון או באינטרנט) או בתחום מידע על תעריפים ניתן להעלות במוקד. המוקד מיועד לתת תשובות מדוייקות ולהעניק פתרונות אשר יתאימו בדיוק עבור מי שמעוניין להצטרף לשירותים השונים של החברה.

בירורי כספים
לעיתים גם לקוחות החברה זקוקים לבירורים שונים כשחלקם בנושאי הכספים. שירות הלקוחות של בזק מעמיד לרשות הלקוחות נציגים אשר עומדים לרשותם בכל שאלה או עניין שקשור לחשבונות. בין היתר יכולים הלקוחות לפנות על מנת לברר נושאים שונים שעלו בחשבונית, ניתן לבצע שינוי אמצעי תשלום וכמובן לקבל הצעות מחיר עבור שירותים נוספים או שידרוגים לשירותים הקיימים אשר ניתנים על ידי החברה.

תקלות טכניות
לעיתים ישנן תקלות טכניות של המערכת. חלק מהתקלות הן תוצאה של ראוטר או חיבורים וחלקן דורשות הגעה של טכנאי למקום בו ניתן השירות של בזק. יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בזק תעמיד אתכם מול נציג שידע לתת מענה ולבחון האם יש צורך בהגעת טכנאי למקום. במידה ויש צורך בטכנאי נציג השירות יקבע איתכם את היום והשעה לכך.