יום שלישי, 21 באוקטובר 2014

מענה אנושי לעסקים



מענה אנושי לעסקים מאפשר לכל עסק לתת שירות טוב יותר וביותר שעות מהיממה. לכן, רבים מבעלי העסקים מעלים שאלות שונות אשר נוגעות לשירותים של המענה האנושי. השאלות הנפוצות ביותר בקרב בעלי העסקים הן מתי ניתן לקבל את השירות, מה עושה השירות וכמובן שרבים רוצים לדעת כמה עולה מענה אנושי לעסקים. כל השאלות הללו מאד רלוונטיות לעסקים אשר רוצים להתפתח ולתת שירות מעולה ללקוחותיהם.

מתי ניתן לקבל את השירות
כל עסק ואין זה משנה אם הוא קטן או גדול, אם עובד בו רק בעל העסק או שיש לו עובדים רבים, רוצה לתת שירות מצוין ללקוחות שלו. מענה אנושי לעסקים מאפשר לכל עסק לתת מענה ללקוחותיו בכל שעה של היום. כלומר, ניתן לקבוע שהעסק ייתן שירות 24/7 וניתן לקבוע שהעסק ייתן שירות רק בחלק מהיום, לבחירת בעל העסק בלבד. היתרון הגדול של מתן שירות דרך מענה אנושי לעסקים הוא שאין צורך להעסיק את העובד באופן ישיר.

איזה שירות יכול המענה לתת
כיוון שלא ניתן להשוות בין עסק אחד לאחר, לא ניתן גם לתת לכל עסק בדיוק את אותו שירות. לשם כך קיים מענה אנושי לעסקים. המטרה היא להתאים בין הצורך של העסק והלקוחות שלו לבין המענה האנושי. כל עסק יבחר איזה שירות לתת דרך המענה והאפשרויות רבות מאד.

כמה עולה השירות
השירות של המענה האנושי הוא אנדיווידואלי והעלויות שלו תלויות בגורמים שונים כמו למשל בשעות הפעילות, סוג המענה המבוקש ועוד. מומלץ מאד ליצור קשר, לספר איזה צורך יש לכם, לשמוע מה תוכלו לקבל דרך המענה האנושי ובהתאם תקבלו הצעת מחיר.