יום שבת, 11 באוקטובר 2014

מיסטיקה


מולד או נרכש?
בעולם שלנו יש הרבה דברים גלויים לעין, אך יש גם הרבה דברים שאנחנו לא יכולים לראות ואפילו לא להבין. בדיוק בכל התחום הדברים האלה עוסקת המיסטיקה, ומדהים לגלות עד כמה מיסטיקה ממלאה את חיינו. מיסטיקה קשורה לכל מה שאנחנו לא יכולים לגעת בו אך אחרים יכולים להרגיש, ויש כאלה שטוענים שאפשר ללמוד על התחום ולפתח בו כישורים ואילו אחרים חושבים שזה עניין מולד.

איך מיסטיקה קשורה לחיים של כל אחד מאיתנו?
האמת היא שהרבה פעמים קורה שאנשים מתייחסים לעולם של מיסטיקה בציניות, כי אם לא מדובר על מדע מדויק ואם אי אפשר לגעת בדברים, אז איך הם יכולים להיות קיימים ואיך הם ממלאים כל כך את האנושות? עם זאת, אפילו הציניקנים הגדולים ביותר מגלים לעיתים שיש דברים בגו, ואפילו אנשים שלרוב מאמינים רק במדע מוצאים עצמם פונים אל מיסטיקנים ברגעים מסוימים.




איך המיסטיקנים מסייעים לנו?
אם לא תאמינו שהתחום של מיסטיקה זה תחום שריר וקיים, אז אין ספק שאפילו המיסטיקנים הכי מוצלחים שיש לא יוכלו לעזור לכם. הבסיס של תחום כמו מיסטיקה זו האמונה האישית שלכם, ממש כפי שקורה כאשר מדברים על תקשור ועל יכולות אחרות שקשה לגעת בהן. לכן לפני שאתם פונים לקבל שירות בתחום הזה כדאי יהיה לבדוק האם זה אכן מדבר אליכם והאם אתם מסוגלים להתמסר לעניין, כי זה הבסיס להצלחת התהליך הזה.

האם שירותיו של מיסטיקן עולים כסף?
בין אם אתם פונים אל מיסטיקן שיוכל לעזור לכם אונליין ובין אם אתם פונים אל מיסטיקן שירצה לפגוש אתכם, אין ספק שיהיה עליכם לשלם לו. הוא נותן לכם שירות מקצועי ועוזר לכם עם היכולת שלו, כך שאכן יהיה עליכם לשלם לו, אם כי המחיר לרוב לא יהיה גבוה מידי.