יום שבת, 8 במרץ 2014

בריכות שחייה ביתיות



צורות שונות להתקנת בריכות שחייה ביתיות
הטרנד החדש בבתים צמודי קרקע או בוילות הן בריכות שחייה ביתיות. בריכות שחייה ביתיות יכולות לשמש בכל חצר בכל גודל, בגגות של מבנים או בדירות פנטהאוז בבתים משותפים. על מנת להתקין בריכות שחייה בגגות של מבנים יש לוודא תחילה כי המבנה חזק מספיק כדי לשאת את משקל המים של הבריכה לפני שמתחילים.
הסיבה לטרנד החדש הוא המחיר הנמוך שניתן להתקין בריכות כיום. מחיר זה נובע מחדשנות בייצור הבריכות והתקנתן. יש שלושה סוגים עיקריים של בריכות שחייה ביתיות שניתן להתקין בבית והם:
·         בריכות בטון
·         בריכות פיברגלס
·         בריכות אינטקס עומדות
בריכות בטון – אלה הן הוותיקות מבין הבריכות והיקרות שבינהן. בריכות אלה מותקנות בדרך כלל במקומות ציבוריים, במרכזי ספורט שונים וכדומה. הן יקרות להתקנה בגלל עבודות התשתית הנרחבות הנדרשות לשם התקנתן והשימוש בבטון הדורש חיפוי פנימי של הבריכה. בריכות אלה נחשבות לעמידות ביותר אך גם ליקרות ביותר.
בריכות פיברגלס – בשנים האחרונות החלו לייצר בריכות מפיברגלס שניתנות להתקנה שקועה (כמו בריכת בטון) או להתקנה בעמידה עם מדרגות עלייה לבריכה. בריכות אלה מיוצרות במפעל החברה בגדלים סטנדרטיים שונים, או בהזמנה מיוחדת של הלקוח והן מובלות למקום ההתקנה לאחר שנחפר בור מיוחד להתקנתן. בריכות אלה עשויות מפיברגלס שאינו זקוק לחיפוי פנימי והוא עמיד לשנים ארוכות.
בריכת אינטקס – בריכות שחייה ביתיות אלה הן המילה האחרונה בבריכות השחייה הביתיות והן הזולות ביותר מכל הבריכות. בריכות אלה הן בריכות עומדות המותקנות בקלות ובמהירות ללא כל עבודות תשתית ובאמצעים קלים לחיזוק הבריכה ולייצובה. בריכות אלה מגיעות בגדלים ובצורות שונות וניתן לקפל אותן כשרוצים.
יחד עם הבריכות חשוב לרכוש את כל האביזרים הנחוצים להפעלתן הנכונה כגון: משאבות, פילטרים, טבליות כלור לחיטוי המים, ציוד לניקוי הבריכה וכדומה.