יום ראשון, 16 במרץ 2014

שואב אבק מרכזי



היתרונות של שואב אבק מרכזי

מערכת ניקיון המבוססת על שואב אבק מרכזי היא היחידה בעולם שאינה דורשת תחזוקה והוצאות נוספות. לאחר רכישה חד פעמית של המערכת ניתן לשלב אותה בבית, בעסק, במשרד, במחסן ובכל מקום אחר. המערכת קלה ופשוטה לתפעול והיא זוכה להצלחה משמעותית גם בקרב מי ששואב את הבית לעיתים רחוקות בלבד. שואב אבק מרכזי הוא בעל יכולות מרשימות בהשוואה לשואבי אבק אחרים או אמצעי ניקיון מסורתיים.
שואב אבק מרכזי הוא תוצאה של פיתוח טכנולוגי והנדסי הנמשך שנים רבות. עיקר הפיתוח מתמקד במנוע ובאביזרי המערכת השונים, לרבות סינון של האבק והלכלוך המגיע אל תוך הצינורות. המערכת אינה זקוקה לאף סוג של תחזוקה מסובכת. יש למערכת זו עוצמת שאיבה קבועה שאינה משתנה או תלויה באורך זמן פעולת המנוע. במילים אחרות, עוצמת השאיבה אינה מושפעת ממסנן סתום או משקית איסוף המצריכה החלפה.


הפחתה של תופעות אלרגניות

שואב אבק מרכזי הוא מוצר שקונים פעם אחת כדי ליהנות ממנו אינספור פעמים. בשנים האחרונות הפכו שואבי אבק אלו לסטנדרט מקובל בניקוי בתים פרטיים ומבניים עסקיים, לרבות בתי מלון או בנייני מגורים בעלי שטח גדול. בעוד השואב המסורתי יונק אבק ופולט חלקיקי אבק קטנים אל חלל האוויר, שואב מרכזי מוציא את כל הלכלוך אל יחידת שאיבה מרכזית הנמצאת מחוץ לבית. התוצאה היא הפחתה של תופעות אלרגניות בעשרות אחוזים. השואב אידיאלי עבור בתים בהם חיים חולי אסטמה, בעלי דלקות עיניים ועוד. המנוע העוצמתי מאפשר שאיבה פשוטה ונוחה וניקוי יסודי של לכלוכים מכל סוגי המשטחים ללא יוצא מן הכלל.
לסיכום, מבנה המערכת והתכונות המתקדמות של שואב אבק מרכזי הופכים אותו למוצר מומלץ בעל יתרונות רבים עבור הלקוחות.