יום שבת, 22 במרץ 2014

ניהול ביטחון



כמה דברים שכדאי לכם לדעת על לימודי ניהול ביטחון ואבטחת מידע
סיימתם שירות צבאי, הטיול הגדול כבר מאחוריכם ואתם מתחילים להתלבט לגבי התחום האקדמי המתאים לכם? התחום של אבטחת מידע מעניין אתכם מאוד, ויש לכם המון ידע במערכות תקשורת? ייתכן שקורס ניהול ביטחון וכלים טכנולוגיים יתאים לצרכים שלכם כמו כפפה ליד. 

סקירה קצרה על לימודי ניהול ביטחון וכלים טכנולוגיים
מטרתו של קורס ניהול ביטחון וכלים טכנולוגיים היא להקנות למשתתפיו ידע תיאורטי ופרקטי בתחום של ניהול מערכות המידע, על מנת שיוכלו להפוך למומחים בתחום ולהיות מנהלי אבטחת מידע מקצועיים בכל ארגון שבו ישולבו. לימודים כאלה מתאימים למי שיש להם תואר במדעי המחשב או בהנדסות או לכל אלו שיש להם חיבה עזה לתחום של מערכות תקשורת והפעלה, ועל כן יש להם גם ידע מקצועי רב, בין אם הוא נרכש באופן עצמאי, ובין אם במסגרת למידה פורמלית ממוסדת.
מערכות מידע הפכו לכלי חיוני בניהולו של כל ארגון מודרני, ולכן, מנהלי אבטחת מידע נושאים תפקיד חשוב ביותר, שנועד להבטיח שמערכות הארגון יהיו מוגנות מפני סכנות. בוגרי קורס ניהול ביטחון וכלים טכנולוגיים יוכלו להשתלב בקלות במעגל העבודה, מאחר שהביקוש לאנשי מקצוע בתחום רק הולך וגדל. 

כיצד למצוא מוסד לימודי מתאים?
כאמור, תחום הלימודים הנידון הופך פופולארי ונפוץ ויותר, וככל שהביקוש גובר, כך גם גדל היצע המוסדות המציעים לימודים אלה. כנסו לאינטרנט, שוטטו בין מוסדות הלימוד השונים, בדקו את דרישות הקבלה שלהם ואת העלויות שהם גובים ועברו על רשימת הנושאים שיילמדו בקורס. במקביל, בקשו גם המלצה מחבר טוב שהוא בוגר קורס כזה באשר לבית הספר האידיאלי ללמוד בו. אחרי שתהיה בידכם התמונה המלאה, תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה לכם באופן מושכל.