יום שבת, 8 בדצמבר 2012

אולמות בדרום



אולמות בדרום – כיצד לבחור אולם טוב?
כאשר אתם מתכננים לערוך אירוע כל שהוא בין אם אירוע עסקי ובין אם אירוע פרטי כדאי מאד לשקול את עריכת האירוע במתחם אירועים אשר ממוקם דווקא בדרום הארץ. חשוב לציין, כי אולמות בדרום הם בדיוק כמו אולמות בכל מקום אחר בארץ - יש טובים ויש טובים יותר. לא תמיד המחיר היקר יותר מעיד על טיב האולם ולא תמיד מה שתחפשו יהיה יוקרה או פאר והדר עבור אותו אירוע. לעיתים הדברים הקטנים הם אלה שחשובים לכם, ואותם ניתן לקבל רק אם בודקים את המקום היטב. מדובר בעיקר על שירות אישי ואדיב ביותר, על טיב האוכל המוגש, על ירידה לפרטים הקטנים ושמירה על יחס חם ולבבי של בעלי המקום.
שלבים בבחירת אולמות בדרום
השלב הראשון בבדיקת אולמות בדרום הוא קבלת המלצות ממי שכבר עבד עם המקום בעבר ותזכרו לשאול אודות הכל. השלב השני בבדיקת אולמות בדרום הוא המיקום ודרכי ההגעה אליו. לא תרצו שהאורחים שלכם יסתבכו בנסיעה בדרכים משובשות ולא נוחות גם אם המחיר למנה זול בשני שקל. השלב השלישי הוא בדיקת התפריט, הכשרות, מספר המלצרים, מספר הסועדים בכל שולחן, גודל רחבת הריקודים, אפשרות למוסיקה חיה או לדי.ג'יי, וכדומה. השלב הבא הוא בדיקת האולם בפועל והמחיר.
בדיקת אולמות אירועים בשעת העבודה
בקשו מבעלי האולם, עוד לפני שאתם חותמים על החוזה, להיות נוכחים באירוע אמיתי שמתנהל במקום באחד הערבים. בצורה זו תוכלו להשקיף ולהבין האם כל מה שסיפרו לכם הוא ככה במציאות והכי חשוב (באמת) בדקו את השירותים והאם הם נקיים לאורך האירוע כולו. בעל בית שמכבד את המקום שלו ידאג לפני הכל לשירותים נקיים כל הזמן.


אולמות אירועים – חתימה על החוזה
לאחר כל הבדיקות הנחוצות וודאו כי הכל מעוגן בחוזה שלכם מול מתחם האירועים בו בחרתם, וקראו אותו היטב לפני החתימה על מנת שלא תמצאו את עצמכם משלמים הרבה יותר, כי היה כתוב שהמשקאות הם לא בחשבון או שתוספת שני רמקולים לא היו בחשבון וכיוצא באלה.