יום שני, 24 בדצמבר 2012

מלונות בוטיק בתל אביב



המיקום המיוחד של מלונות בוטיק בתל אביב
כאשר אתם חושבים על אפשרויות שונות של בילוי חופשה ברמה יוקרתית עם שירותים איכותיים במיוחד, פתוחות בפניכם כל מיני אפשרויות ברחבי הארץ, אך עם יד על הלב, אין כמו מלונות בוטיק בתל אביב. האמת היא, כי אין ספק שהיום ישנם הבדלים רבים בין בתי מלון רגילים בתל אביב, לבין מלונות בוטיק בתל אביב. הדבר מתבטא כמובן ברמת השירות של הצוות, באטרקציות שיש בתוך המלון, בתחושת הפרטיות שלכם, וכמובן גם בקונספט הכללי של בתי המלון השונים. אולם, אין ספק שאחד מן ההבדלים המרכזיים ביותר בין בתי המלון הרגילים לבין מלונות בוטיק בתל אביב - הוא המיקום שלהם בתוך העיר.

נמצאים בכל האזורים המקסימים
בתי המלון הרגילים של העיר תל אביב מרוכזים ברובם באזור הטיילת סביב חוף הים. זה אמנם נחמד, אבל מה קורה אם אתם רוצים משהו שונה? מה קורה אם אתם רוצים לדוגמה לטייל ביפו או בשדרות רוטשילד? במצב כזה, אפשר בהחלט לבחון את האופציה של מלונות בוטיק בתל אביב. במקרים רבים, מלונות בוטיק בתל אביב נמצאים בתוך השכונות הפסטורליות, השקטות ובמקביל גם המדהימות ושוקקות החיים של העיר תל אביב.

איך זה מתאפשר?
הדבר מתאפשר, משום שבמקרים רבים מלונות בוטיק בתל אביב אינם ענקיים - יש מראש מספר חדרים מצומצם, ועל כן איך צורך בפיסת נדל"ן עצומה כמו של בתי המלון הרגילים. הדבר מאפשר למלונות הבוטיק המיוחדים הללו להשתלב גם באזורים שבהם יש בתי מגורים שונים – כאשר הם מהווים חלק אינטגרלי מן הסביבה. כמובן שהעיצוב של מלונות בוטיק בתל אביב מתאים לאזור אשר בו הם ממוקמים.

ואז אפשר לצאת לבלות באזור
ברגע שאתם נמצאים בתוך מלונות בוטיק בתל אביב, קל יותר לצאת ולבלות בתוך האזור שבו אתם נמצאים. לא צריך לקחת רכב - אתם יוצאים מהמלון ותוך חצי דקה כבר יכולים לשבת בבית קפה מקסים, במסעדה מדהימה, או סתם לצאת לטייל באזור וליהנות מהאווירה המיוחדת. הדבר יאפשר לכם תמיד לתכנן את החופשה המושלמת.