יום רביעי, 28 בנובמבר 2012

מטבחים מעוצבים



מטבחים מעוצבים בסגנון מודרני

לא מעט ישראלים בוחרים היום מטבחים מעוצבים בסגנון מודרני עבור הדירה שלהם. מהו בעצם הסגנון המודרני? מדובר על סגנון של עיצוב נקי מאד. יש שימוש בולט מאד בצבעים מנוגדים, ובחומרי גלם שיהיו מבריקים. חשוב לציין כי גם בתוך מטבחים מעוצבים מודרניים יש שימוש נרחב בעץ, אך הוא נצבע ועובר שיוף מיוחד, כך שהוא לא נראה בהכרח טבעי ובעל מראה "חם" - אלא בעל מראה נקי ומודרני יותר.

 
היתרון של מטבח לבן

כשזה מגיע אל מטבחים מעוצבים בסגנון מודרני, אין ספק שהצבע הלבן הוא פופולרי יותר מהצבע השחור. מדוע זה כך? הצבע הלבן הוא כידוע צבע שממש "מאיר" את החדר, וגורם לו להיראות מואר יותר גם בשעות החושך. כמו כן, צבע לבן יוצר אשליה של חדר גדול יותר - דבר חשוב מאד בסביבת המטבח. מטבחים מעוצבים בצבע לבן גם יכולים לשלב בצורה טובה יותר את כל קשת הצבעים הנוספת, שכן הלבן משתלב באופן טבעי עם צבעים רבים.


איך בוחרים את המטבח?

כשאתם רוצים לבחור מטבחים מעוצבים בסגנון מודרני יש שורה ארוכה של החלטות שצריך לקבל: באיזה חומרים תשתמשו? כמה ארונות יהיו במטבח? איך משלבים בין מכשירי החשמל לבין המטבח עצמו? כדאי לפני הכל לבחון את ממדי המטבח העתידי. קחו בחשבון שבתוך מטבחים מעוצבים אתם מצד אחד צריכים פתרונות אחסון מוצלחים (ומטבחים מודרניים מצטיינים בכך), ומצד שני אתם זקוקים למרחב הליכה ועבודה בתוך המטבח.

 
בוחרים רק בטוב ביותר

חשוב לזכור שכאשר יש לכם חזון של מטבחים מעוצבים ומודרניים, כדאי קודם כל לבחור חברה שתוכל לעצב, לתכנן ולהתקין עבורכם את המטבחים בצורה הטובה ביותר. מטבחים מעוצבים בכל סגנון שהוא צריכים תמיד לעבור את המבחן פגעי הזמן, וגם לאחר עשור שלם להיראות כמו חדשים.

אז אם אתם כבר חזק בעניין של הזמנת מטבח חדש בבית שלכם, עליכם לבצע סקר שוק מקדים, ולקבל את מלוא המידע הנדרש לכם, על מנת להחליט איזה סגנון של מטבח מעוצב מתאים דווקא למתחם שלכם בבית.