יום שבת, 17 בנובמבר 2012

אבני חן


כל מה שרציתם לדעת על תכשיטים עם אבני חן
אבני חן, כשמן כן הן, מוסיפות המון חן והדר לתכשיטים שתרצו לענוד. אם בחנתם באופן אקראי דרך האינטרנט מספר תכשיטים עם אבני חן סביר להניח ששמתם לב להבדלים השונים ביניהם הן בסוג אבן החן, והן מבחינת המחיר. אולם אתם תוהים מה בעצם משפיע על המחיר של תכשיטים עם אבני חן? איך תדעו שאם אתם משלמים סכום כסף נכבד עבור התכשיט עם אבן החן, אתם באמת משלמים מחיר מוצדק? יצרנו עבורכם מדריך קצר שיעזור לכם להבין את התכונות המיוחדות של אבני החן, ולמה חשוב לשים לב כאשר בוחרים אבני חן לתכשיטים שלכם. הנה לפניכם.

הגודל כן קובע
כשזה מגיע אל תכשיטים עם אבני חן, ברור שהגודל של אבן הן הוא בעל משמעות ברורה מאד. ככל שהאבן היא גדולה יותר - כך היא תעלה יותר. הסיבה לכך היא שאבני החן בעולמנו הן נדירות למדי, ולכן אפילו הבדלים של מילימטרים, הם בעלי משמעות שמשפיעה על המחיר של התכשיט.

הברק, הקושי והעכירות
תכונות נוספות שמשפיעות על המחיר של תכשיטים עם אבני חן הן תכונות כמו מידת הקושי של האבן, מידת העכירות ומידת הברק שלה. הקושי קובע כמובן עד כמה אבן החן היא עמידה בפני שריטות ושברים. העכירות היא בעצם התכונה שקובעת האם האבן עצמה היא צלולה או עכורה, כאשר המחיר של תכשיטים עם אבני חן כמובן עולה כאשר מדובר על אבן חן צלולה במיוחד. גם הברק של האבן משפיע על המחיר שלה, ואבן חן מבריקה תעלה כמובן יותר.

עובדים עם אנשי המקצוע
בבואכם לבחור תכשיטים עם אבני חן חשוב מאד שתפנו לאיש מקצוע שיש לו ניסיון בתחום. אפשר לפנות אל אנשים שמוכרים תכשיטים עם אבני חן, אשר יש להם גם קשרים בבורסת היהלומים, כך שהם מקבלים גישה ליהלומים הטובים ביותר בעולם כולו. אם יש לכם שאלות נוספות בנושא תכשיטים עם אבני חן, אתם תמיד מוזמנים לפנות כאמור לאיש המקצוע, שישמח להסביר לכם על כל אבן ותכשיט.