יום שלישי, 28 בפברואר 2012

אטרקציות לאירועים

אטרקציות לאירועים

איזה אירוע יש לכם בקרוב? בר מצווה? חתונה? יום הולדת 60 לאבא? על מנת שתוכלו לעשות אירוע שונה, ייחודי ומקורי עליכם לחשוב על אטרקציות לאירועים באופן שונה מהרגיל. החכמה היא ליצור אירוע שיכיל אטרקציות מיוחדות ומגוונות בצורה כזו שכולם ייהנו, גם החברים של בן המצווה, גם החברים, גם הסבא, גם הסבתא וגם שאר אורחי המשפחה.



אטרקציות לאירועים - פינת משחקי וידאו

בתחום של אטרקציות לאירועים, אחת האטרקציות הגדולות שאתם יכולים לעשות זה באמצעות המשחק הווי. אטרקציית הווי מתאימה גם למשל למסיבת בר מצווה אבל גם למסיבות רווקים. משחק הווי הינו אירוע חברתי והיתרון הגדול בו הוא שהוא מאפשר למספר משתתפים לשחק בו זמנית. כל מה שאתם צריכים זה מספר מסכים ועמדות של המשחק. יש מגוון רחב של משחקי ווי שתוכלו לשחק אחד מול השני: טניס, קרבות, באולינג ועוד.

אטרקציות לאירועים – ערב פוקר

בר מצווה היא אירוע מרגש לכל הדעות. אחת השאלות היותר גדולות איתן מתמודדים בני המשפחה של נער הבר מצווה היא איך ניתן לעשות האירוע בצורה כזאת שכולם ייהנו, גם הסבתא בת ה- 80 וגם החברים של הנער בן ה- 13. הפיתרון לכך הוא פשוט: במהלך המסיבה יתקיים משחק פוקר לחבריו של נער המצווה. משחק הפוקר במסיבת הבר מצווה ידמה את המשחק האמיתי רק בלי כמובן כסף אמיתי. במקום כסף אמיתי יקבלו השחקנים כסף מודפס ועל דסקיות המשחק יהיו תמונות של נער הבר מצווה. חברת ההפקה שתארגן את אטרקציית הפוקר באירוע תשלח אליכם דילרים מקצועיים שינחו את הערב. בזמן שהילדים ישחקו פוקר המבוגרים יוכלו ליהנות מחברתם של האורחים וקרובי המשפחה.

אטרקציות לאירועים – בחירה נכונה של חברת ההפקה

אחד הדברים החשובים איתם מתמודדים הורים לא מעטים במהלך ארגון האירוע  הוא בחירת חברת ההפקה של האירוע. המטרה של חברת אטרקציות לאירועים היא שאתם תוכלו להתרכז בשמחה שלכם מבלי להתעסק בארגון הלוגיסטי של האירוע. אם קבעתם עם חברת ההפקות על פינת ווי ופוקר אתם לא תצטרכו לעשות דבר בזמן האירוע! חברת הפקה רצינית ומנוסה היא זאת שתתפעל ותדאג לכל הצרכים של המתמודדים. נציגים של חברת ההפקה של האירוע הם אלו שיעמדו בעמדות וינחו את המשתתפים בכל מה שצריך לעשות. פרמטר מרכזי בבחירת חברת ההפקה הוא הניסיון שלהם בארגון אירועים בסדר גודל כזה. בדקו היטב כמה שנות ניסיון יש לחברה ההפקה ובקשו לראות תיק עבודות. בהצלחה!