יום שני, 6 בפברואר 2012

דירות למכירה בכפר סבא


כפר סבא נחשבת כאחת האטרקטיביות ביותר למגורים בישראל. אין זה פלא שרוב האנשים שנולדו בכפר-סבא נשארים בעיר, בין אם בשכירות או בקנייה. מה הופך את כפר סבא לעיר אטרקטיבית? מה גורם לצמיחה הגבוהה של האנשים שרוצים לקנות דירה בכפר סבא?

כפר סבא – חינוך מעולה

אחד היתרונות של כפר סבא טמון במערכת החינוך המעולה של העיר. מערכת חינוך זו נותנת פיתרונות הן לדתיים והן לחילוניים. מערכת החינוך של העיר מארגנת לבני הנוער עשרות פעילויות בין אם בתגבורים בבית ספר ובין אם בפעילויות אחרות כמו הופעות של אמנים ופעילות תרבות אחרת.

במרכז העיר ממוקם 'קניון ערים' ומרכז הנוער העירוני, המאגד סביבו את הפעילות התרבותית של בני הנוער בעיר. משפחות צעירות עם ילדים יודעות שבכפר סבא הן ימצאו מערכת חינוך טובה, יחד עם הקרבה לת"א, רק חצי שעה נסיעה, הרי שמדובר בהזדמנות אמיתית לשדרג את איכות החיים ועדיין להישאר במרכז.

כפר-סבא – אוכלוסייה איכותית

הפריחה של כפר סבא ועליית הביקוש של דירות למכירה בכפר סבא נובעת בין היתר מכך שהרבה מאוד עובדי היי-טק עברו לגור בעיר. מדובר על זוגות בגיל ה- 30 פלוס עם ילדים שהחליטו לגור קרוב למקום המגורים, ומה טוב יותר כאשר מדובר בכפר סבא? כך קורה שמשפחות צעירות רבות מרגישות שהעיר מקבלת אותן בחום ולמעשה נוצרת קהילה צעירה ואיכותית בתוך העיר.

במערב העיר הוקמה בכפר סבא השכונה הירוקה, אשר נחשבת למבוקשת ביותר. בנייה של דירות למכירה בכפר סבא בשכונה מאופיין עם דגש רב על שמירה על איכות הסביבה, שיחד עם הקרבה לצומתך רעננה יוצרים מקום אטרקטיבי ביותר למגורים. בכלל, בכפר סבא ישנו דגש רב על איכות הסביבה ולראיה שבילי האופניים הרבים המוקמים כמו פטריות אחרי הגשם.


דירות למכירה בכפר סבא


דירות למכירה בכפר סבא – פוטנציאל בהתהוות

אין ספק שכפר סבא לא הגיעה למילוי הפוטנציאל שלה. בין אם אתם מעוניינים ברכישה להשקעה או למגורים, דירות למכירה בכפר סבא הפכו עסק משתלם לכל הדעות. מומלץ להתייעץ עם אחד ממשרדי התיווך הרבים הפזורים בעיר לגבי טיב ההשקעה ומיקומה.

לפני שאתם מחליטים לעבוד עם משרד כלשהו בדקו כמה שנות ניסיון יש לו, איזה מוניטין יש לו, ומה הוא יכול להציע לכם. בחירת משרד התיווך היא פעולה הכרחית על מנת להבטיח שתוכלו לעשות את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם. מומלץ להזדרז משום שכמוכם יש כבר רבים שחושקים בדירה משלהם בכפר סבא.

שיהיה בהצלחה!