יום שבת, 17 בינואר 2015

פניות נפוצות למוקד הטלפוני של משרד הרישוי



מדוע אנשים מבקשים לחייג אל המוקד הטלפוני של משרד הרישוי? החלטנו לאוסף עבורכם כמה מהפניות הנפוצות ביותר שחשוב שתכירו. מדעו חשוב להכיר את הפניות הללו? נכון שכל אחד יקבל תשובה משלו, אבל בכך שתבינו מדוע אנשים פונים למוקד ומחייגים אל המוקד הטלפוני של משרד הרישוי, אתם גם תוכלו להבין בצורה טובה יותר איזה סוגים של מידע המוקד יכול לספק לכם, וכיצד הוא יכול לשרת אתכם.

אז מה אנשים מבקשים לברר?
קודם כל, אנשים פונים אל המוקד הטלפוני של משרד הרישוי כדי לקבל מידע על רישיון הנהיגה שלהם. לא מעט תלמידי נהיגה שבדיוק עשו מבחן, יכולים לקבל את המידע ישירות דרך המוקד, כאשר מענה אוטומטי מודיע האם הנבחן עבר את המבחן או לא - ולרוב אפשר לקבל את התשובה במהירות, תוך יום או יומיים בלבד מיום ביצוע המבחן.
עוד פניה נפוצה מאד למוקד של משרד הרישוי היא בקשר לתהליכי ייבוא ורישוי של רכב. הדבר בעיקר נוגע גם ליבואנים מוסדרים וגם ליבואנים פרטיים שמבקשים לייבא רכב אחד או שניים לשימוש אישי. במקרים הללו, מאחר שאגף הרישוי במשרד התחבורה הוא שאחראי על אישור התהליך כולו ובדיקת הרכב ומתן רישיון - אפשר להתקשר למוקד ולהבין היכן תהליך הרישוי עומד.
אנשים כמובן פונים אל המוקד הטלפוני של משרד הרישוי כדי לקבל מידע על עבירות תנועה קודמות שלהם - להבין כמה נקודות חובה הם צברו, האם יש סכנה לשלילה, ועוד מידע מסוג זה.

ואיך מגיעים למוקד?
החיוג למוקד הטלפוני של משרד הרישוי הוא פשוט מאד, ואפשר לעשות אותו מכל מכשיר טלפון, ביתי או סלולרי. מחייגים פשוט 5678*, ומגיעים תוך זמן קצר למוקד. אפשר לקבל מענה אנושי או לפנות למוקד האוטומטי שפתוח יותר שעות ביממה.