יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

חתונה קטנה ואינטימית



חתונה קטנה אינה זהה בתכנון שלה לחתונה גדולה. אמנם גם בחתונה קטנה וגם בחתונה גדולה הטקס דומה והמוזמנים מגיעים כדי לשמח חתן וכלה, אך בשל מספר המוזמנים המצומצם תצטרכו לבחור מקום שמיועד לקיום חתונות קטנות, להנות מקייטרינג שמתאים לכם כמות מנות מדוייקת לכם וכמובן לתכנן את התקציב כך שמספר המוזמנים הקטן לא ישאיר אתכם עם חווית התשלומים ימים רבים לאחר החתונה.

מקום לקיום חתונה קטנה
לא כל מקום אשר מתאים לקיום חתונות מתאים לקיום חתונה קטנה ואינטימית. ישנם מקומות גדולים אשר לא יפעילו אותו עבור חתונה קטנה ישנם מקומו שהנראות שלהם לא תתאים מבחינת העיצוב ומבחינת ה"בריחה" של המוזמנים לצדדים ללא יכולת לרכז אותם כמו שנהוג בחתונה. אם אתם מתכננים שהחתונה שלכם תהיה קטנה, דעו כי תוכלו לבחור אולמות, גני אירועים קטנים, מסעדות או אפילו להסב מועדון למקום חתונה. אין סוף ליצירתיות בכל הנוגע לקיום החתונה שלכם כשכל שתצטרכו הוא להחליט איפה אתם רוצים לקיים את החתונה ובהתאם לחפש את המקום.

קייטרינג
הקייטרינג של החתונה עובד כבר שנים רבות ומפעיל אירועים שונים. לא כל קייטרינג מתאים לכל חתונה ולכן יש לברר האם הוא מתאים לאירוע כמו חתונה קטנה ויותר מכך מה התפיסה שלו לחתונה שלכם. כמה מנות יוגשו בחתונה ואיזה מבחר יהיה לאורחים. כשתבררו על נותני שירות לחתונה תגלו כי ישנן חברות קייטרינג אשר יכולות לתת פתרונות מצויינים לחתונות קטנות.

לשמור על התקציב
אין זה משנה אם אתם עורכים חתונה גדולה או קטנה, אתם רוצים לשמור על תקציב מאוזן ולצאת ממנה עם הרגשה טובה וחגיגית. חתונה קטנה מורכבת קצת יותר מחתונה גדולה בכל הנוגע לתקציב כיוון שכמו בחתונה גדולה גם לה יש הוצאות על ביגוד, תקליטן וצלמים, אך פחות אורחים אשר "יכסו" את ההוצאות הללו.