יום שבת, 7 ביוני 2014

גני אירועים בדרום



עיצוב וקישוט גני אירועים בדרום
בחירת גני אירועים בדרום תמיד מתמקדת בגודל האולם, מיקום הגן, הקייטרינג וכדומה. אבל יש נושא אחד שרבים שוכחים לדאוג לו והוא עיצוב גן האירועים. אירועים שונים מצריכים עיצוב האולם בצורות שונות ולא מדובר בעיצוב הבסיסי של האולם שאותו לא ניתן לשנות, אלא בקישוט גן האירועים על מנת להפוך אותו למקום אסתטי ומרהיב המתאים באופיו לסוג האירוע. גני אירועים בדרום מעסיקים גם אנשים המתמחים בקישוט אולמות ותוכלו להיעזר בהם בבואכם לקשט את האולם.
דרכים שונות לקישוט ועיצוב גני אירועים בדרום
לאירועים שונים יש סגנונות קישוט שונים. אירוע בר מצווה יהיה מקושט ומעוצב בדרך שונה מאירוע השקה של מוצר חדש וכדומה. להל"ן כמה דרכים בסיסיות לקישוט גני אירועים בדרום שניתן ליישם אותן לכל האירועים בסגנונות שונים:
קישוט בבלונים – בלונים מתאימים לכל האירועים וזה תלוי בצורה שמשתמשים בהם. לאירועי חתונה או בר מצווה ניתן לבנות שער מבלונים בכניסה לאירוע ובתוך האולם לקשט את העמודים בבלונים צבעוניים. גם את שם נער הבר מצווה ניתן לעצב מבלונים שתולים אותם מהתקרה. באירועים עסקיים ניתן להדפיס על גבי בלונים את שם ולוגו החברה ולתלות אותם בצורה גיאומטרית יפה מעל השולחנות או להכין את לוגו החברה מבלונים בצורה מרהיבה. בלונים יכולים לשמש גם לרגע השיא בהשקת המוצר וליפול מהתקרה במשיכת חוט קטן. במשך כל האירוע הם יהיו כלואים ברשת מיוחדת שתפתח ברגע הנכון.



קישוט בפרחים – גם פרחים הם אלמנט מאד נפוץ לקישוט גני אירועים בדרום וניתן לשלב אותם עם הבלונים או בנפרד. סידורי פרחים מאד נפוצים באירועי חתונה ומסיבות שונות וגם באירועים עסקיים. ניתן לקשט איתם את שולחן הכבוד, את שולחנות האוכל, את הכניסה לגן האירועים ולפזר אותם בוואזות גדולות בחוץ ובתוך האולם עצמו.