יום ראשון, 10 במרץ 2013

פירוש חלומות



חלומות על הילדות 
חלומות הם מסרים נבואיים שמגיעים אלינו בזמן השינה. המסרים האלה הם בעצם מסרים מהתת מודע, לכן זה מאוד חשוב שנבין מה הם אומרים. אבל, אנחנו לא תמיד מצליחים להבין את פירושם של החלומות שלנו, לא תמיד אנחנו מצליחים לקרוא את המסרים שאנחנו מקבלים. בשביל זה בדיוק אנחנו צריכים לפנות ליועץ מקצועי בנושא פירוש חלומות. קיימות שיטות שונות שיוכלו להסביר לכם על מה חלמתם ועל המסר של החלום. להלן קומץ פירושים של החלומות בנושא ילדות:
 

חבר ילדות בחלום – אם אתם שמחים לראות את החבר הזה מהילדות, ואתם מקבלים אותו אצלכם בבית, זה הוא סימן טוב עבורכם. אם אתם פוגשים את החבר בצורה אחרת, לחלום יש פירוש אחר. נראה שבעיות מן העבר וזכרונות לא נעימים גוררים אוך לתקופה בה הייתם חברים. כדאי להרפות מצרות העבר ולהסתכל על העתיד בעיניים פקוחות ובזרועות פתוחות.
בחזרה להיות ילד בחלום – כולנו רוצים לחזור לימי הילדות המתוקים, להתנער מאחריות ומחויבויות ולהנות מהחיים. חלום על חזרה לגיל הילדות מסמל התחלה חדשה, אהבה חדשה ושינויים חיוביים בחיים.
בובה בחלום – חלום על בובה מבקש לעלות אליכם את השאלה – איך אתם רואים את עצמכם? הקפידו לטפח את עצמכם ולדאוג להנאות הפרטיות שלכם ולהצלחות שלכם.
צעצועים בחלום – חלום על צעצועים אומר שאתם אנשים אוהבים, אהובים מאוד והרבה אנשים מעריכים אתכם. צעצועים בחלום גם מעידים על כך שהבית שלכם הוא בית חם, נעים ומלא באהבה.
ילד מספר לי שהוא שלי בחלום – זה סימן לא טוב. ילד שטען שהוא שלכם בחלום רוצה להזהיר אתכם מפני צעדים לא מחושבים וטעויות שאפשר להמנע מהן. אבל, אתם לא צריכים לדאוג. היו זהירים, חשבו שבע פעמים על כל צעד שלכם ותשקלו כל אמירה שלכם. אם תתנהגו בפקחות ותבחרו בהחלטות נבונות, הכל יהיה בסדר ושום צרה לא תבוא עליכם. 


זוג ילדים תאומים בחלום – תאומים בחלום זה אומר כפול. אתם עומדים להרוויח סכום גדול מאוד של כסף, כפול ממה שאתם מצפים לו. משהו עומד להפתיע אתכם בתחום הכלכלי, אולי השקעה שעשיתם בעבר או משהו שחשבתם לעשות ויתברר כהחלטה טובה, לכו על זה. תאומים בחלום זה סימן מעולה!
חזרה לבית הספר בחלום – זה לא סימן טוב. אומנם, כולנו היינו רוצים במידת מה לחזור לבית הספר ולגיל הכיפי הזה, אבל חזרה למקום מן העבר מעיד על משהו לא טוב שמעיק עליכם. נראה שיש בעיות מהעבר שמטרידות אתכם. הגיע הזמן לשים לזה סוף.