יום חמישי, 24 בינואר 2013

אסטרולוגיה שבועית



אהבה באסטרולוגיה שבועית
מחפשים אהבה? מחפשים זוגיות? צריכים עזרה? לפעמים נראה לנו שאנחנו מחפשים הרבה ולא מוצאים, שאנחנו מנסים שיטות שונות, דרכים משונות, אבל שום דבר לא הולך. אב אסור להתייאש לעולם. גם אם זה קשה לפעמים ונראה כמעט בלתי אפשרי, אם תרצו תמצאו את שביל הזהב למה שאתם מחפשים. אסטרולוגיה שבועית היא דרך מצויינת ללמוד על עצמך, על מה שאתה מחפש ועל איך להצליח בכל התחומים. ככה מוצאים אהבה!

איך אסטרולוגיה יכולה לעזור לי  למצוא אהבה?
אסטרולוגיה שבועית מספרת לנו מדי שבוע על כל מה שהולך לקרות לנו בימים הקרובים, בכל התחומים בחיים שלנו, וגם בעייני אהבה. טיימינג זה הכל בחיים! יש ימים שאהבה וזוגיות לא עוברת בראש שלנו בכלל, ויש ימים שהם הטיימינג המושלם לצאת ולפגוש מישהו חדש ולהנסות בדברים מעניינים. האסטרולוגיה חוזה לנו מה כדאי ומה לא כדאי לנו בימים הקרובים, ומכוונת אותנו לדרך הנכונה ביותר בכל התחומים, וגם באהבה.   

איך אסטרולוגיה יכולה לעזור לי בדייטים?
אסטרולוגיה שבועית מספרת לנו כל מה שאנחנו צריכים לדעת על העתיד הקרוב שלנו (שבעת הימים הקרובים). היא מספרת על הפתעות טובות, וגם על דברים לא טובים. אם באסטרולוגיה השבועית למזל שלך לשבוע הקרוב כתוב לך משפט כמו "חשבו טוב אם כדאי להכניס אנשים חדשים לחיים שלכם", אז כנראה שזה לא השבוע לאהבה חדשה! אם המפה שלכם אומרת לכם "אהבה חדשה בפתח", או "תכירו אדם שירגש אתכם", או "המזל שלכם באהבה השבוע", או "הפתעות טובות באות עליכם", נראה שזה הזמן שלכם לנסות להכנס למערכת זוגית חדשה.


מה אסטרולוגיה שבועית יכולה ללמד אותי על עצמי ועל האהבה שבחיים שלי?
מפה אסטרולוגית היא תחזית מדוייקת. היא יכולה ללמד אתכם על עצמכם, על בן הזוג שלכם, על מערכת היחסים ביניכם, על העליות והמורדות בחיי האהבה שלכם, על מה אתם מחפשים באהבה, ועל מה שמתאים לכם. תחזית אסטרולוגית מכוונת אתכם בדרך הטובה ביותר להצלחה ולאהבה.