יום חמישי, 10 בינואר 2013

ג'קוזי



ג'קוזי לכל בית

אם בעבר נחשב ג'קוזי לפריט יוקרתי אשר רק אנשים עשירים אשר התגוררו בקיסריה או בסביון יכלו להרשות לעצמם בוילה שלהם, הרי שהיום הדבר שונה לחלוטין. כיום, עם התחרות ביבוא ומספר הדגמים הקיימים בשוק הזה, ניתן למצוא מתחם ג'קוזי אשר יתאים לכל בית ואפילו לכל דירה. מחירי ג'קוזי ירדו בשנים האחרונות וכך גם התקנתם. כיום כמעט ובכל בניין דירות חדש אשר נבנה מותקנות אמבטיות ג'קוזי בחדרי הרחצה כסטנדרט שלא צריך לבקש אותו במיוחד, ואין כל ספק כי הישראלים מתגלים כצרכנים טובים ביותר של המוצר הכל כך מפנק הזה. לא עוד המתנה לחופשה בצימר על מנת ליהנות מג'קוזי חמים ומפנק כאחד, אלא פינוק תמידי בבית שלנו בכל רגע ורגע שנרצה בכך.



מתחם ג'קוזי בחצר

ג'קוזי בחצר הוא ג'קוזי הרבה יותר גדול מג'קוזי בתוך הבית והוא נחשב לג'קוזי ספא בעל זרמים חזקים יותר היכולים לעשות מסאג' רציני בכל חלקי הגוף. ג'קוזי בחצר הוא מתקן נהדר לימי הקיץ החמים ואף לימי החורף הבהירים והחמימים. ג'קוזי בחצר מתאים למשפחה עם ילדים או לצימרים המושכרים למשפחות עם ילדים או לקבוצות של נופשים.


מתחם ג'קוזי על הגג

ישנם מתקני ג'קוזי המיועדים להתקנה על גגות בתים. אלה מתקני ג'קוזי הדומים למתקני הג'קוזי של החצר רק שהם מותאמים מבחינת העמדה וההתקנה שלהם להצבה על ריצפת הגג ולא על קרקע הגינה. גם ג'קוזי אלה יכולים להיות מאד גדולים ולשמש כמה אנשים יחד וגם בג'קוזי זה יש זרמי מים חמים שיכולים לעסות לכם את הגוף ולהרגיע אתכם מיום עבודה מלא פעילות ולחץ.


איפה להשיג ג'קוזי?

כמו כל דבר כיום, יש להתחיל באינטרנט ולבדוק חברות המשווקות מתקני ג'קוזי שונים. המבחר הגדול מחייב בדיקת היבואן והג'קוזי עצמו שיהיה מיוצר מחומרים עמידים לאורך זמן וכי הוא מתאים בגודל למקום שבו אתם רוצים להציבו. זכרו כי ג'קוזי בחוץ יכול להיות הרבה יותר גדול בגלל שהוא מוצב על הקרקע בעוד שג'קוזי בתוך דירה צריך להתחשב בחוזק הריצפה ולא כל אחד יתאים לכל מבנה.