יום שישי, 20 במאי 2011

תא גורדין

תא גורדין

סדרת דרמה חדשה צפויה לעלות בשנה הבאה ברשת הכבלים
yes. תא גורדין תהיה דרמת ריגול מותחת השייכת להפקה מקומית ומקורית בת 12 פרקים בלבד. התסריטאי האיכותי רון לשם הוא הוגה הסדרה, הבימאי הפועל בסדרה הוא לא אחר מאשר דני סירקין, וחברת טדי הפקות היא זו שאחראית לייצר אותה.



ליהוק איכותי  לסדרה תא גורדין
הפקת הסדרה תא גורדין ליהקה כבר צוות שחקנים מצוינים כמו אביב אלוש, רן דנקנר, הלנה ירלובה, נטליה גורדין, מוני מושונוב, ועוד צוות שחקנים איכותיים. חברת הליהוק עדיין ממשיכה לאתר שחקנים לתפקידים נוספים, ומתוכננת להיות סדרה שתייצר תהודה מרשימה בעולם הטלוויזיה הישראלית.
עלילת תא גורדין
דרמת הריגול מציגה סיפור בו זוג הורים למשפחת גורדין נאלצים למסור את בנם, קצין סיירת, למודיעין הרוסי המבקש אותו לעבודה. בפניו של הבן הקצין והצעיר (בכיכובו של רן דנקנר בתפקיד ראשי) עומד קונפליקט קשה: האם להתמסר למודיעין הרוסי לאחר שאומן במדינת ישראל, האם להישמע בקול הוריו, והאם לבגוד במדינתו לה הוא כה מסור.
גם האחות של דנקנר בסדרה תא גורדין, נטע ריסקין, צריכה להתלבט האם להצטרף לכוחו של המודיעין הרוסי. בעלה של האחות משמש ככיסוי למודיעין הרוסי, ומכאן העלילה מסתבכת ונהיית למורכבת יותר.
מושונוב יהיה בסדרה תא גורדין לאיש שב"כ פיקח אשר חוקר  את פרשת משפחת גורדין ומרגל אחריהם ואחרי מעללי המודיעין הרוסי. אביב אלוש המוכר לכולנו מסדרות מצליחות כמו "עספור" ו"הבורר", יהיה בלש מורעל הפועל לצידו של מושונוב בשב"כ, ויגלם דמות של בוגר דובדבן קשוח.
 הפקות ייחודית לחברת  - Yes

ניכר כי חברת הטלוויזיה בכבלים פועלת כמו המקבילה לה –
Hot ביצירת הפקות איכותיות למנויים. לאחר סדרות מצליחות ביותר בחברת Hot כדוגמת הבורר ועספור המוצלחות, הפקה כמו תא גורדין צפויה להעלות את המוניטין של חברת Yes ולשפר את מעמדה באופן משמעותי.
רכישת הסדרה מחברת טדי הפקות, היא ללא ספק פעולה שיווקית יוצאת מן הכלל, אשר הולכת לתרום רבות לחברת הכבלים Yes. כמו כן, חברת הכבלים Hot ממשיכה להעניק הפקות איכותיות למנוייה, ביניהם אדמה, עספור2, מחוברות, ילדי ראש הממשלה, ועוד.