יום חמישי, 12 במאי 2011

אל תפיל את המיליון מהבית - הסוד הגדול

אל תפיל את המיליון מהבית – אסטרטגיה מנצחת

התוכנית אל תפיל את המיליון מהבית היא חידוש יוצא מן הכלל לתוכנית "אל תפיל את המיליון מהבית". במקום להירשם חודשים מראש, להזיע מול המצלמות ולגמגם בשידור חי – אפשר כעת לזכות בכמות אדירה של כסף מהבית. ממש "המיליונר בפיג'מה"!



רגע, זה לא כל כך קל

אבל זה לא כל כך קל לזכות בתוכנית אל תפיל את המיליון מהבית. במהלך השידור החי, עשרות אלפי מתמודדים ישחקו בעצם אחד מול השני. אם אין לכם ידע כללי רחב במיוחד, יהיה לכם קשה לזכות בפרס הגדול...

מה עושים?

הפיתרון הוא בניית אסטרטגיה מנצחת לטווח ארוך. עליכם לבנות תוכנית עבודה שתשפר באופן משמעותי את הסיכוי שלכם לזכות בתוכנית. זכרו כי לאורך העונה יהיו הרבה תוכנית. מספיק שתנצחו באחת מהן ותוכלו לזכות בפרס גדול ומפנק.

הכנות מקדימות

לפני השידור של אל תפיל את המיליון מהבית אתם חייבים לוודא כמה דברים חשובים. אתם חייבים לוודא שאתם רשומים כמו שצריך באתר התוכנית. בנוסף, אתם צריכים לשחק כמה משחקים בגרסת הדמו של התוכנית, כדי להבין איך לתפעל את המסכים השונים של התוכנית (זה יחסוך לכם זמן יקר בשידור החי). רצוי להכין מחשב נוסף בהישג יד כדי לערוך חיפושים דחופים במהלך התוכנית. אם נתקלתם בשאלה קשה במיוחד, לא בושה לרוץ למנוע החיפוש של גוגל ולחפש את התשובה. הטובים ביותר עושים ככה!

אל תפיל את המיליון הבית – המתכון להצלחה

העונה הקרובה של אל תפיל את המיליון מהבית היא מתכון די בטוח להתעשרות. כל מה שצריך לעשות הוא לתכנן דברים מראש עם החברים שלכם. תקבעו מראש בבית של אחד החברים שלכם, רצוי במקום גדול. תביאו כמה שיותר לפטופים שונים, ותירשמו בתור משחקים נפרדים. מראש חייבים לסכם שמתחלקים בסכום הזכייה הגדול, אחרת זה לא יעבוד.

הסוד הגדול נחשף

במהלך התוכנית, צריך להגדיר מי קובע את המהלכים הקבוצתיים. כולם צריכים לבצע את אותם המהלכים. רק במצב שבו יש לכם התלבטות גדולה בשאלה מסוימת, מפצלים כוחות. המנהיג צריך להנחות איך לחלק את הכסף, בהתאם לאינפורמציה שיש לכם. הסוד הגדול הוא, שאפשר להגדיל את סיכויי הזכייה באופן משמעותי אם משחקים בכמה מחשבים. זה כמו לנחש בלוטו 5 מספרים במקום 7 – זה הרבה יותר קל! יאללה תביאו את המיליון.