יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

טריני וסוזנה עושות את ישראל



מה אנחנו יודעים על התוכנית החדשה טריני וסוזנה עושות את ישראל?
אז מדובר בתוכנית עם שתי מנחות בריטיות כריזמטיות ואנרגטיות במיוחד. תוכנית ריאליטי עם מיליוני מעריצים בכל רחבי העולם, תוכנית שעוזרת לנשים להרגיש יותר טוב עם עצמן...

אז זהו – שאתם טועים!
לכל תוכנית ריאליטי יש טוויסט מסוים, איזה תהליך התבגרות. אז נכון, בתוכנית טריני וסוזנה עושות את ישראל הולך להיות שמח... אבל מי אמר שהגברים מחוץ לתמונה?
האם לדעתכם כל הגברים מרוצים מאיך שהם נראים ואיך שהם מתלבשים? האם לדעתם הגבר הישאלי מתלבש כל כך יפה? אז אולי תופתעו לגלות, אבל ההרשמה לתוכנית נפתחה כנראה גם עבור גברים! כן כן, גם גברים יכולים לעבור מהפך בדרך בה הם תופסים את עצמם ואת המראה החיצוני שלהם.



מה זה בעצם טריני וסוזנה עושות את ישראל?
מדובר בתוכנית שהיא שילוב מעניין בין ריאליטי לבין אימון אישי לבין סדנת העצמה נשית/גברית. המשתתפים בתוכנית הזו מופרדים מהסביבה הטבעית שלהם. בצורה די מהירה, טריני וסוזנה מנסות להבין את הבעיות של המשתתפים מבחינת הדימוי העצמי, בחירת הבגדים וכו'... ואז באמת מבקרים בבית של המתמודדדים.

טריני וסוזנה עושות את ישראל ועושות הרבה סדר בארון הבגדים של כל אחד. מוציאים תחילה את כל הבגדים מהארון, ממיינים אותם לפי סוגים שונים. לכל אחד מאיתנו יש בגדים שהוא ממש לא סובל וממש לא מחמיאים לו – מדוע אנחנו שומרים אותם בכלל? אז זהו – שטריני וסוזנה עוזרות לנו לזרוק את כל אותם פריטים מיותרים מהארון.

בשלב השני של טריני וסוזנה עושות את ישראל המשתתפים יוצאים לסוג של נופש. לא בדיוק נופש אל יותר חופשה מהחיים. לומדים להכיר את הגוף שלנו, את היופי שלנו ובעיקר את הפוטנציאל שלנו להיראות יפים ומושכים. כאן מתחיל להתגבש השינוי.

בשלב השלישי המתמודדים כבר יוצאים מהחממה אל השופינג האישי שלהם. לימדו אותם כבר איך להתאפר ומהם הבגדים שיותר מחמיאים להם. את מה כדאי להבליט ואת מה להסתיר? ואז המשימה היא בעצם לעשות שופינג לגמרי לבד, בלי עזרה של טריני וסוזנה.

השלב האחרון והמרגש ביותר (כמו בכל תוכנית ריאליטי טובה) הוא המפגש עם המשפחות. התוכנית טריני וסוזנה עושות את ישראל יכולה לחולל מהפך של ממש בחייהם של המשתתפים. לא עוד הזנחה עצמית ואנרגיה נמוכה, אלא ביטחון עצמי, אהבה עצמית וחיבור למי שאנחנו. החלק הזו הוא תמיד המרגש ביותר... הכינו ממחטות!

אז רק נזכיר לזכרים שבינכם – הירשמו לתוכנית! הולך להיות כיף. להיראות יפים ומושכים זה לא רק צורך נשי אלא צורך אנושי!