יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

צימרים יוקרתיים


צימרים יוקרתיים - יש למה לצפות

למה הייתי מצפה כשאני מגיע אל צימרים יוקרתיים? אישית אני אדם עובד ועסוק במיוחד. לאורך כל השבוע אני עובד לפחות 10 שעות ביום, כולל תוספות בסופי השבוע. גידול הילדים לא קל ובטח שלא קל לתחזק זוגיות כמו שצריך. אין תלונות, אחרי הכל החיים שלי נראים בדיוק כמו שאני רוצה. העניין הוא שברגע שאני לוקח חופשה בארץ או בחו"ל – חשוב לי שהיא תהיה טיפ טופ – ברמה הכי גבוהה ובלי התפשרות כלשהי. מסיבה זו אני תמיד בוחר לקחת צימרים יוקרתיים.


איפה ניתן למצוא צימרים יוקרתיים?


ניתן כיום למצוא צימרים יוקרתיים בכל רחבי הארץ. אמנם רובם הגדול של צימרים מסוג זה נמצאים באיזור הצפון, אך מי שמעוניין לגוון יוכל למצוא מקומות נפלאים גם בדרום הארץ. בעלי הצימרים בצפון הבינו שישנם סוגים שונים של אנשים המגיעים אל חופשה בצפון.

מי מגיע אל הצימרים?
ישנם זוגות צעירים שמעוניינים לחסוך בכסף ולקחת צימר פשוט ב350 ש"ח ללילה וישנן משפחות עם ילדים שגם הן מגיעות עם תקציב מוגבל. כמו כן, ישנם מטיילים שלא מעוניינים לשהות בצימר במהלך היום, אלא זקוקים אך ורק למיטה חמה בסוף היום. לעומת זאת, ישנם זוגות שמעוניינים לחוות נופש רומנטי בצפון. צימרים יוקרתיים הם הפיתרון האידאלי עבור אלו שרוצים לנוח, להירגע, לקבל מסאז'ים, להיות עם האישה, לאכול טוב ולשהות שעות ארוכות בבריכה, בג'קוזי או בסאונה...
חופשה בארץ או בחו"ל?
באופן אישי, אני תמיד מתלבט אם לקחת חופשת צימרים בצפון הארץ או לקחת דיל של חופשה בחו"ל. האמת היא שאין תשובה ברורה מה יותר משתלם. אמנם תמיד כיף לנסוע לחו"ל, אבל ישנו חיסרון של איבוד זמן בדרך. חבילות חופשה לחו"ל כוללות כמעט תמיד טיסות שכר. לא פעם התעכבתי עם טיסות כאלו שעות ארוכות. מתוך 4 ימים של חופשה צפופה, חיכיתי יום שלם בשדה התעופה בהמתנה לטיסות. מצד שני, צימרים יוקרתיים פזורים בארץ במרחק של שעתיים נסיעה מהמרכז, במיוחד עכשיו שיש לנו את כביש 6.



תוכנית פעולה!
אין יותר קלאסי מזה. לקחת את יום חמישי חופש, לצאת ברביעי מוקדם מהעבודה ולקחת את האישה לסופ"ש ארוך של בילויים ותענוגות. צימרים יוקרתיים ממוקמים בד"כ במקומות עם נוף מרהיב, בנויים פעמים רבות מעץ מלא ונותנים תחושה כפרית יוצאת דופן. עושה רושם שהנשמה שלנו חייבת את החוויה הזו מעת לעת על מנת לאוורר אותנו מהאנרגיות המהירות והקשות של העיר הגדולה.