יום שלישי, 12 ביולי 2016

נטוויז'ן שירות לקוחות



שירות לקוחות הוא דבר חשוב מאין כמוהו כאשר יש צורך לבחור ספקית אינטרנט וטלפון
גם בספקית מהירה וטובה במיוחד, יכולות לצוץ תקלות או שאלות בזמן השימוש באינטרנט או בטלפון. במקרה כזה דרוש שירות לקוחות קפדני ומוצלח, זאת על מנת לטפל בתקלה באופן מהיר ולאפשר את המשך סדר היום. שירות לקוחות טוב נותן מענה עם זמני המתנה קצרים, עם נציגים שירותיים ואדיבים ועם שירות טכני בכל שעות היממה. לחברת נטוויז'ן שירות לקוחות ללא פשרות אשר גורם לה להיות אחת מספקיות האינטרנט והטלפון המובילות בישראל. 

בחברת נטוויז'ן שירות לקוחות מצטיין אשר פועל בכמה דרכים
החברה מאפשרת לקבל שירות במדיות ובצורות שונות:

  • שירות לקוחות טלפוני – נטוויז'ן מפעילה מספר מוקדים טלפוניים אשר כל אחד עוסק בנושא שירות ספציפי. המוקד לתמיכה טכנית מאפשר לקבל 24 שעות ביממה תמיכה בכל נושאי התקלות והתקנת השירותים השונים.  מוקד שירות הלקוחות פועל בתחום החשבונות האישיים בחברת נטוויז'ן, ומאפשר לבצע שינויים בחשבון ולשנות את החבילות לכאלה שיתאימו לכם ביותר כאשר אתם זקוקים לכך. בנוס, קיים מוקד מכירות למצטרפים חדשים וקיים גם מוקד פיננסי.

  • שירות בצ'אט – לחברת נטוויז'ן שירות לקוחות מודרני המתנהל באמצעות צ'אט דרך אתר האינטברנט של החברה. השירות בצ'אט הוא מהיר, מתבצע מהמחשב האישי בקלות ונותן מענה לשאלות רבות.

  • שירות עצמי – החברה מאפשרת לבצע פעולות רבות בשירות עצמי באתר האינטרנט, כמו בדיקת מהירות הגלישה, שינוי פרטים אישיים ואף התקנת חלק מהשירותים. השירות העצמי מלווה בהסברים נוחים לתפעול פשוט.

נטוויז'ן – בחירה מובילה מכל הבחינות
שירות הלקוחות של נטוויז'ן ניתן על ידי נציגים מקצועיים אשר נותנים מענה אדיב לכל בעיה. לחברת נטוויז'ן שירות לקוחות מהמובילים בארץ אשר גורם לה להיות הבחירה מספר אחת בחברת אינטרנט וטלפון.