יום שלישי, 17 במאי 2016

הלוואות לעסקים חדשים - בלי בטחונות וערבים

כל מי שרוצה ליטול כיום הלוואות לעסקים חדשים על מנת שהוא יוכל להקים עסק חדש, נדרש תמיד להגיש רשימה גם של אנשים שערבים לו, וגם של בטחונות. הרעיון הוא שבמידה והוא לא מצליח להחזיר את ההלוואה - תופעל הערבות או ימומשו הביטחונות, והגוף המלווה ישעבד אותם. השאלה היא כמובן, מה עושים אם אין כמעט ערבויות או בטחונות? האם אפשר לקבל הלוואות לעסקים חדשים ללא ערבויות וללא בטחונות? התשובה היא מורכבת - אבל בהחלט ישנם מסלולים אפשריים.

להכיר את כל האפשרויות שלכם

קודם כל, כדאי לדעת שיש היום המון מסלולים שמאפשרים לכם לקבל הלוואות לעסקים חדשים שאמנם דורשות ערבויות או בטחונות, אך בסכומים נמוכים בהרבה מהמקובל. כך למשל המדינה מעניקה הלוואות בחסותה, שבהם היא מעניקה חלק גדול מאד מסכום העירבון לבנק. כך אם יש לכם אדם שיכול להעמיד עירבון מצומצם - אולי זה יספיק לכם כדי לקבל את ההלוואה! ישנן לא מעט קרנות פרטיות בארץ וכן קרנות ציבוריות אשר תפקידן לספק הלוואות לעסקים חדשים ללא ערבים וללא בטחונות. שימו לב עם זאת שעל מנת לקבל הלוואות לעסקים חדשים מסוג שכזה, לעתים עליכם לעמוד בתנאים מסוימים – להיות שייכים לקבוצת גיל, או למשל להיות חלק מקבוצת מיעוט. יש גם קרנות שמיועדות רק לנשים, קרנות רק לחרדים, קרנות למגזר הערבי, וכיו"ב.

לרוב יהיה פתרון

שימו לב שברוב המקרים, אתם בהחלט תוכלו לקבל הלוואות לעסקים חדשים בתנאים נוחים יחסית, אולי בוויתור על בטחונות ועם ערבות נמוכה, וזאת בתנאי שאין לכם שום ניסיון עסקי שלילי. יותר משהגופים המלווים מסתייגים מאדם ללא ניסיון (שהרי כל אדם צריך להתחיל מנקודה מסוימת) - הם בעיקר מסתייגים מאנשים שהיו להם עסקים כושלים, ולכן דווקא כשבאים עם דף חלק זה עשוי להיות יתרון.

הלוואות לעסקים חדשים